שובן של המזרקות השנויות במחלוקת



השבוע נפתח פסטיבל המזרקות בבת ים. הוא כולל מיצג מרגש לציון מספר הימים בהם החטופים שלנו נמצאים בשבי אך למרות המחווה החשובה, תושבי בת ים לא מרוצים מהמזרקות היקרות שפעילות לזמן קצרצר ועל חשבון שירותים עירוניים בסיסיים.

פסטיבל המזרקות הגדול בישראל נפתח השבוע בחוף הריביירה בבת-ים, כאשר המיצג הראשון ציין את 313 הימים של החטופים והחטופות בשבי חמאס בעזה ובכל יום יצויין מניין הימים בהם הם שם ולא כאן איתנו.

הפסטיבל, צפוי להיערך בכל ערב באוגוסט וכולל חמישה מופעים החל מהשעה 20:30, בכניסה חופשית.

המחווה למען החטופים היא כמובן מרגשת ומתבקשת, אך אולי היה ראוי שהעירייה תתייחס אליהם גם בשאר השנה או לא רק באותה נשימה עם סוגיית המזרקות הרגישה למי שלא מכיר, המסמלת את הבזבזנות של העירייה ואת סדרי העדיפויות הלקוי שלה. 
לקריאת הכתבה בנושא לחצו כאן. 
לצפייה בתחקיר המרתיח בערוץ כאן 11.

עלות רכישת והקמת המזרקות במקור עומדת על קרוב ל-4 מיליוני שקלים, שיפוצה עקב אחסון רשלני עולה עוד מאות אלפים מדי שנה.למרות הביקורת שנשמעה, ראש העיר ברוט לא התייחס לנושא ולא הפסיק את פעילותה (שאמנם מצטלמת נהדר אבל לא גורפת נוכחות מאסיבית של תושבים לאטרקציה הקצרצרה).

"הייתי מצפה שבעיר בה הארנונה היא בין היקרות בארץ, העירייה תדאג קודם כל לפינוי אשפה סדיר, להדברת העכברושים בעיר, למאבק בפשיעה ולהתחדשות עירונית. כל אלה לא בראש סדרי העדיפויות", אומרת שרית המתגוררת בבניין מוזנח ומזוהם.

"בגינת מתחם היובל לא בוצעה השקייה כבר שנתיים!!! פניתי כעשר פעמים במהלך השנתיים האלה למוקד 106 כדי לקבל הסבר למה לא משקים את הגינה שנראית נורא, קוצנית ולא נעימה לילדים המשחקים בה, ולא עזרו לי כל הפניות. מעניין שיש תקציב למים לפרויקט המזרקות אבל לחיים האמיתיים בעיר אף פעם אין תקציב או כוח אדם. שכן שלי שלח מכתב לראש העיר ברוט ולא נענה מעולם", כך מספר שבתאי לידג'י המתגורר בעיר.

צילום: שבתאי לידג'י


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה