ראש העיר בת ים ומועמדים נוספים מכריזים: "לא נבצע קמפיין בחירות בזמן המלחמה"



ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ורשימת "החזית הדתית" מצהירים כי בשל המלחמה לא יבצעו קמפיין פוליטי לקראת הבחירות הקרובות לעירייה. ברוט: "זה לא זמן לפוליטיקה. זה זמן למנהיגות, ולעשייה."

מערכת האתר

ברוט פרסם אתמול פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב על החלטתו: "אנחנו נתמודד בבחירות כרגיל, בגיבוי השותפים שלי, כדי להמשיך ביחד את העשייה בעיר - אבל אני לא מתכוון לנהל מסע בחירות בזמן שאני צריך להמשיך להוביל את ניהול מצב המלחמה בעיר. הדבר האחרון שהציבור צריך כעת זה מועמדים שיבזבזו בזמן מלחמה עוד מערך יקר ומיותר של שלטי חוצות, פלאיירים, ופרסומות בעיתונים. מדובר במיליוני שקלים של כסף ציבורי רב מתקציב מימון הבחירות, שהיה עדיף שיעבור בתקופה הזו לטובת הלוחמים שלנו, או שיקום יישובי העוטף."

עמוד הפייסבוק של צביקה ברוט

גם רשימת "החזית הדתית" בראשות מ״מ ראש העיר רפאל ברנז הצטרפה להחלטתו של ברוט והודיעה על השעיית הקמפיין. מטעם ברנז נמסר: "״החלטנו בעצה אחת, יחד עם ידידי ושותפי אורי בוסקילה, להצטרף לקריאתו של ראש העיר ולהשהות את קמפיין הבחירות למועצת העיר. מטה הבחירות שלנו יפעל בצורה מינימלית. בעיקר מאחורי הקלעים. במוקד הטלפוני, ובהכנת הלוגיסטיקה ליום הבחירות. אנו קוראים לשאר ראשי המפלגות שעדיין לא הצטרפו לקריאתו של ראש העיר. את הפוליטיקה - תניחו בצד. זה זה לא הזמן לפילוג, זה לא הזמן לויכוחים צודקים ככל שיהיו, ולהשמצות שמפרקות את האחדות ששוררת בעם ישראל. זה לא העת לפלג - זמן אחדות."

רפאל ברנז ורפי בוסקילה. צילום: מאיר שמואליכזכור, הבחירות המקומיות נדחו בשל פרוץ המלחמה לתאריך 30.1.24. לאחרונה התקבלו דיווחים על כך ששר הפנים, משה ארבל, שוקל לדחות את הבחירות דחייה נוספת, אך לפי שעה נראה כי הדחייה אינה תתקיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה