עיריית בת ים נגד קבוצת הכדורגל המקומית וגם בני הנוער יהיו בלי בית



לאחר שלא קיבלה מהעירייה את המענה הנדרש עבורה, קבוצת הכדורגל בית"ר ת"א-בת ים צפויה להודיע בימים הקרובים על הפסקת ההתקשרות עם עיריית בת ים. כ-300 בני נוער הנמצאים במחלקת הנוער של הקבוצה, יצטרכו להתפזר

בית"ר ת"א בת ים. מתוך עמוד הפייסבוק של הקבוצה.

הקבוצה מתלוננת כי הם אינם מקבלים מענה בשבועות האחרונים מראש העירייה צביקה ברוט, מחזיק תיק הספורט ירון לוי ומכל מי שמתעסק בעניינה. במידה וההחלטה תצא לפועל, עיריית בת ים תוותר על כ-300 בני נוער הנמצאים במחלקת הנוער של הקבוצה.

כמעט בכל עיר בארץ, בטח בערים גדולות, יש בית לילדים ולבני הנוער שרוצים לחלום כדורגל. בבת ים כבר מראש חלמים פחות כי הערייה תקבה אותם באופן זעום. עתה  נראה כי גם המעט שהיה לא יהיה ואותם בני העיר יצטרכו להגשים את חלומם בערים אחרות או לוותר על החלום לחלוטין, כי בעיר בת ים אין להם תשתית להתפתח ואין מי שאכפת לו.

הבסיס של כל עיר הוא להשקיע במגוון אפשרויות רחב לבני העיר להתפתח. כך זה בכל הערים הרציניות. בבת ים לא נראה שהעירייה משקיעה במתן אפשרויות לצעירים לקבל את מה שמגיע להם ואת שמקבלים בני נוער וילדים בערים אחרות.

ההחלטה הסופית על הפיצול מעיריית בת ים צפויה להינתן בתוך 10 ימים. יש גישושים נוספים מצד בית"ר ת"א, אך טרם ברור האם יבשילו לכדי הצלחה או לא.

שיתוף הפעולה עם עיריית בת ים החל בשנת 2019 לאחר שהתפרקה השותפות של הקבוצה עם רמלה. הקבוצה ירדה בתום עונת 22/23 לליגה ב'.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה