עיריית בת ים לא תומכת בעסקי המילואימניקים: "לא הסכימו לבוא לקראתי ונאלצתי לסגור את הבר"



צחי ברבי, לוחם גבעתי במילואים והבעלים של "יוד'לה על החוף" בבת ים, נאלץ לסגור את הבר המצליח עקב חוסר התחשבות מהעירייה ומבעל הנכס: "לא ויתרו לי על תשלומי השכירות בזמן הלחימה וגם העירייה לא הסכימה להוריד שקל מהארנונה. זה מאוד מתסכל".

יודלה על החוף

צחי ברבי הגשים חלום לאחר שחרורו מהצבא ופתח לבדו את הבר המצליח "יודלה על החוף" בבת ים. המקום הביא אליו מידי ערב את תושבי בת ים בהמוניהם לחגוג ולבלות והפך לאחד ממקומות הבילוי הפופולארים ביותר בעיר.

בפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" צחי התגייס למילואים כלוחם גבעתי. הוא קיווה להתחשבות מבעל הנכס בסיוע בתשלומים בזמן הלחימה - אך התבדה במהירות: "בעל הנכס לא הסכים לוותר לנו על תשלומי השכירות גם כשהעסק לא עובד ואני נלחם בעזה".

גם מעיריית בת ים הוא לא קיבל את הסיוע שציפה לו: "כל פעם העבירו אותי ממקום למקום ומעובד כזה לאחר. ביקשתי שיקלו עליי בתשלומי הארנונה בזמן שהעסק סגור אך העירייה לא הסכימה. כל ההתנהלות מולם הייתה מאוד מתסכלת".

יודל׳ה על החוף

"אחד הבכירים בעירייה היה יושב אצלנו המון והיום כשאני צריך את עזרתו בהתנהלות מול העירייה - הוא מסנן אותי".

עוד צחי מספר כי לאחר ראיון שנתן בערוץ 12 ובו השמיע את טענותיו כלפי העירייה, זו הגיבה כי העסק נסגר לפני המלחמה אך הדבר לא נכון. 

בסופו של דבר, צחי נאלץ לסגור את העסק המצליח ובת ים איבדה את אחד ממקומות הבילוי הפופולארים והאיכותיים שיש בה: "זה היה המפעל החיים שלי והחלום שלי מאז השחרור ולא הצלחתי לעמוד בזה והייתי צריך פשוט למסור את הנכס".

תגובת עיריית בת ים תתפרסם כשתתקבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה