מאות ילדים השתתפו בטורניר ידידות בבת ים



בשבוע שעבר התקיימו "משחקי הידידות" של "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל במתנ"ס הבונים בבת-ים. הטורניר בנוי לילדי הגן וכיתות א'-ו' מקבוצות הכדורגל של מרכז קהילתי הבונים ושרת: "גם הילדים הבינו - ההגינות יותר חשובה מהניצחון"

במהלך הטורניר, חולקו התלמידים לקבוצות והתמודדו שכבה מול שכבה. במשחק חולקו כנהוג: כרטיס "צהוב" ו"אדום" אך בנוסף חולק גם כרטיס "ירוק" שמשמעותו כרטיס חיובי על ספורטיביות, פירגון ליריב, סיוע ליריב שנפל וכדומה: "בתום המשחק אנחנו מכריזים על הקבוצה המנצחת מבחינת הספורטיבית וכן על הקבוצה המנצחת מבחינת התוצאה. הכרטיס הירוק יצר מצב בו השימוש בכרטיס הצהוב והאדום כבר כמעט ולא קיים", אומרים ב"חלוץ".

בנוסף, כל מפגש החל עם לוח הגינות, בו הצביעו הילדים על המטרות ורוח המשחק. בסוף כל מפגש בוצעה תמונה משותפת לצד לחיצות ידיים הדדיות. 

החלוץארגון "החלוץ" מפעיל עשרות קבוצות נוער ברחבי בת ים, מפעיל מתנדבים ופרויקטים שונים במרכזים הקהילתיים בבת-ים. בנוסף, הפעילויות של ארגון הספורט לילדים ונוער "החלוץ" מגוונת וכוללת, מלבד עבודה עם מפוני הדרום והצפון, גם קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער במרכזים קהילתיים ובתי ספר, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט ופרויקטים לבני נוער כעוזרי מאמן.

בארגון מקיימים סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט.

רכז החלוץ בבת ים, אבי אביסרור: "אירוע השיא של החלוץ בבת-ים היה מוצלח מאוד, אבל בעיקר כזה שנתן לכולם טעם של עוד. הילדים נהנו לשחק וההורים לצפות בילדים. גם הילדים הבינו – ההגינות יותר חשובה מהניצחון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה