הקורס שיכין את צעירי בת ים לעתיד יצא לדרך



עיריית בת-ים השיקה השבוע בהובלת מרכז הצעירים "בתיה" תכנית הכשרה ייחודית בשם "מסע אל האופק" לצעירי וצעירות העיר שסיימו שירות צבאי או לאומי ומצויים עד 5 שנים לאחר השחרור.

מאמני הקורס

מפגש הפתיחה התקיים במרכז הצעירים "בתיה" בנוכחות ראש העירייה צביקה ברוט ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב.

"מסע אל האופק" הוא פרויקט חדשני וייחודי מסוגו, שנולד לאחר למידה וניתוח של הצרכים שעלו מצעירות וצעירים שהגיעו לצומת היציאה אל החיים העצמאיים, לאחר שירותם.

התכנית יצאה לדרך לראשונה בעיר בת-ים, והמשתתפים בה יקבלו ליווי אישי ומנטורינג של בכירים מהתעשייה בתחום בו ירצו להשתלב בעתיד. בין המאמנים והמרצים אשר יובילו את התוכנית יהיו אלוף במיל׳ רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד שייטת 13, בכירים פיננסים, מאמנים למימוש עצמי ויועצי אסטרטגיה והופעה מול מצלמה.

בנוסף יקבלו הצעירים ארגז כלים בנושאים של חיזוק חוסן אישי, קבלת החלטות, עמידה מול קהל, אימון בראיונות אישיים, עולם הלימודים- קורסים ואקדמיה, השתלבות בעולם העבודה, שיווק עצמי, יזמות, networking, יצירתיות, עבודת צוות ושילוב של צחוק, אקשן ועניין.

התוכנית כוללת שני סמינרים, שמונה מפגשים במשך חודשיים ופנסיון מלא (לינה במלונות/ אכסניות) על חשבון התוכנית, והיא מסובסדת בעלות סמלית של 500 ₪ למשתתף, אשר עליו להיות תושב העיר בת-ים שסיים שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים אחרי השחרור.

ברוט בירך את המשתתפים ואמר: "אין ספק שההכשרה הייחודית שתקבלו תספק לכם ארגז כלים לחיים. אנו נעשה בשבילכם את המיטב, המון בהצלחה למשתתפים ותודה לשותפים שהוציאו לדרך את התוכנית הזו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה