"היה בעל מדהים, אבא מופלא": נפרדים מחן אמיר ז"ל שנרצח אתמול בפיגוע הירי



ורד אסייג אמיר, נפרדה הבוקר בכאב מבעלה שנרצח אמש (שבת) בתל אביב: "הוא תמיד היה מוכן לעזור. הוא היה הבעל הכי טוב, שאהב כל כך את הבנות שלו. מקווה שנצליח לעבור את זה."

ורד אסייג אמיר, אלמנתו של חן אמיר ז"ל הבוקר.

ורד סיפרה על בעלה המנוח: ""חן היה בעל מדהים, אבא מופלא לשלוש בנות. הוא לוחם. תמיד ידעתי שיהיה הראשון לחתור למגע. גם בפיגועים הקודמים הוא היה הראשון לרוץ. הארון בבית קצר מלהכיל את תעודות ההערכה שקיבל, הוא תמיד היה מוכן לעזור. הוא היה הבעל הכי טוב, שאהב כל כך את הבנות שלו. מקווה שנצליח לעבור את זה. חן התעקש לקחת את הבנות להוריו בקיבוץ אתמול ולהעביר איתם כמה שעות. לא ידעתי מה הדחיפות, אבל כך זה יצא. הוא ביקר אותם ויצא אל המשמרת, ואנחנו יודעים איך זה הסתיים. הוא התעקש שנצא הוא ואני. זה כנראה היה מסע הפרידה".

חן אמיר ז"ל ואלמנתו ורד

גם חנן פרץ, ראש יחידת הפקחים של עיריית תל אביב, סיפר הבוקר לענת דוידוב וניסים משעל בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM סיפר על הסייר הגיבור ועל פעולתו הנועזת אמש: ""מה שחן עשה זה לחסום בגופו את המחבל. אחרי שהם ראו והבחינו בו, שני הסיירים, הם חזרו בחזרה כי הוא לא היה נראה להם".

פרץ הוסיף: "חן הראשון שהקדים את עוז, הסייר שבסופו של דבר נטרל את המחבל, ניגש ממש עם האופנוע לחסום את הדרך שלו לכיוון אלנבי ולא הספיק להוריד את הרגלית וחטף אש. ועוז, שלא איבד עשתונות, חתר למגע וסיים את האירוע".

הלוויתו של חן אמיר ז"ל תתקיים היום (ראשון) בשעה 18:30 בבית העלמין של קיבוץ רעים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה