אלון שמלי, מורה בבית הספר "ראשונים" בבת ים, נרצח בפיגוע במצרים



המורה האהוב לספורט מבית ספר "ראשונים" ותושב בת ים, אלון שמלי (34) הוא אחד משני הישראלים שנרצחו היום (ראשון) בפיגוע במצרים. שוטר מצרי, שהיה אמור לאבטח את קבוצת התיירים הישראלים במהלך הטיול באלכסנדריה, ירה בו ובעוד ישראלי נוסף מנשקו האישי.

אלון שמלי ז"ל
הפיגוע היום (ראשון) התרחש  במצרים בזמן שבישראל מתרחשת מלחמה. 
הפיגוע במצרים התרחש היום בשעות הבוקר. שוטר מצרי ירה מנשקו האישי ורצח לפחות שני תיירים ישראלים, ביניהם שמלי, שהיה בטיול מאורגן במצרים. ישראלי נוסף נפצע, מדריך התיירים המצרי נהרג אף הוא. הקבוצה שמנתה כ-17 ישראלים טיילה במצרים מלווים בכוחות אבטחה. ההערכה היא שהשוטר ביצע את הרצח על רקע המלחמה בישראל ואירועי עוטף עזה.
-
עינת ולדמן, מנהלת בית הספר, הודיעה על כך בקבוצת הווטסאפ הבית ספרית וכתבה: "הורים יקרים ואהובים. בשורה מרה מאוד בפי. בפיגוע שהתרחש היום במצרים, המורה אלון שמלי - המורה לחינוך גופני, נרצח. אובדן עצום וכאב נורא. צוות בית הספר קיבל את הבשורה באופן פורמאלי. אנחנו נלווה את תהליך עיבוד האובדן והאבל בקהילת ראשונים. כואבים את לכתו של אלון האהוב והיקר לכולנו".
-
ממשרד החוץ נמסר: "הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה, פתח מקומי בירי לעברם. בעקבות כך נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני. "משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים מול הרשויות במצרים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל, על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".
שמלי הותיר אחריו את אשתו מזה שמונה שנים, מור, מורה לחינוך מיוחד בבית ספר "ביאליק" בחולון ומדריכה במתי"א, שהייתה איתו בטיול וניצלה. המשפחה התגוררה בבת ים. טרם נמסר מועד הלוויה.
יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה