עתיד ורוד - תערוכת פנינה רוזנבלום בחולון



תערוכה המתמקדת בדמותה של פנינה רוזנבלום, "עתיד ורוד" תיפתח בגלריה בית מאירוב בחולון ותוצג בתאריכים 17.9.24 -31.12.24. זו התערוכה השמינית בסדרת תערוכות "גיבורי תרבות", אשר מפנה זרקור לדמויות משמעותיות בתרבות הישראלית.

תערוכה זו מתמקדת בדמותה של פנינה רוזנבלום, ומספרת את המסע שלה משכונת מצוקה בפתח תקווה ועד הגשמת חלומות בינלאומיים בעולם הדוגמנות בעבר והעסקים בהווה: כיצד הצליחה להגדיר מחדש את הפמיניזם בישראל ולפרוץ ממדורי הרכילות אל ראיונות וסיקורים בינלאומיים בתחומים חברתיים מדיניים וכלכליים.

הספר רגעים מתוקים (צילום: יקי הלפרין)

"תקופתנו תיזכר בוודאי בין השאר כעידן התקשורת והפרסום ועידן של מדיום נוסף, האירוע התקשורתי הנוצץ". כך הכריז מגיש הטלוויזיה חיים יבין, בשנת 1985, בפתח תוכניתו עשור לאחר שפרצה לחיינו וחתומים על שמה האירועים התקשורתיים המדוברים ביותר שסוקרו בישראל. פנינה רוזנבלום, אז דוגמנית צמרת ועיתונאית, היתה שם כדי להבליט את כל מה שיש בה ולהסתיר באותה מידה. עשור של הבזקי פלאשים, של נסיעות ברחבי העולם ופגישות עם מנהיגים לצד כוכבים, עשור של חיוכים לכל עבר, של צעדים קלילים על המסלול, של תשומת לב, של חטטנות וספקנות.

בתערוכה אותה אוצר רפאל וזאנה ,יוצגו פריטים אישיים מהאוסף הפרטי, מערכות לבוש ופריטי אופנה בהם האוברול האייקוני שלבשה בקדם אירויזיון 1983 עם השיר "תמיד אשה", ומיצג חדש מרהיב של שמלת הכלה הצהובה מהחתונה המדוברת ביותר של המדינה. בתערוכה יקבלו מוצרי האיפור והטיפוח חיים לכדי מיצגי ענק, סקיצות מקוריות של עיצוב המוצרים, פרסים ותעודות לאורך השנים, מיצגי אומנות מעוררי השראה ועוד, בנוסף המבקרים יחשפו לקטעי וידאו מקוריים, צילומים שטרם נראו, עבודות אומנות מקוריות וחדשות שנעשו בהשראת דמותה וסיפור הצלחה והעצמה נשי שמעניק השראה לכל אחד ואחת.

בתצוגת בגדי ים של גדעון אוברזון (צילום: יקי הלפרין)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה