הצגות ואירועי תרבות מומלצים בבת ים לחודשים הקרובים



גם בימים טרופים אלו, בת ים עדיין מהווה אי של שפיות ומציעה מגוון גדול של הצגות אירועי בידור ותרבות שונים לילדים, צעירים ומבוגרים. אספנו לכם כמה המלצות של הצגות ילדים מומלצות, הצגות תיאטרון איכותיות ועוד אירועי תרבות מומלצים שתוכלו לראות בבת ים בחודשים הקרובים. בואו נתחיל:

קרדיט ל צילום: עדי ברק

הדרדסים מגיעים לבמה

הצגת הילדים "הדרדסים ההצגה - Live על הבמה!" מגיעה לישראל כחלק מהופעות חנוכה 2024. זוהי הפקת ענק בימתית המביאה את הדמויות האהובות מסדרת הטלוויזיה והסרטים לחיים על הבמה. ההצגה משלבת שחקנים, רקדנים, זמרים ובובות ענק עם פירוטכניקה מרשימה.

בעיר בת ים, ההצגה תתקיים ביום שני, 25 בנובמבר 2024, בשעה 17:30 בהיכל התרבות בת ים. מחירי הכרטיסים נעים בין 99 ל-109 ₪. תוכלו למצוא מידע על רכישת כרטיסים מוזלים להצגה באמצעות אתר https://www.children-theatre.com

בתפקידים הראשיים מככבים עודד פז או מרטין אומנסקי בתפקיד גרגמל, ורותם שפי (המוכרת כשפיטה) או דוריס נימני בתפקיד מלכת היער. ההצגה מומלצת לגילאי 2-10 ונמשכת כשעה וחצי, כולל הפסקה. ההפקה מבטיחה חוויה מרתקת, מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה, עם סיפור עלילה סוחף והרפתקה חדשה לדרדסים האהובים.

פיטר פן & וונדי

ההצגה "פיטר פן & וונדי" היא המחזמר המרכזי של חנוכה 2024. זוהי הפקת ענק מרהיבה המיועדת לכל המשפחה, בכיכובם של חנה לסלאו, מיכל הקטנה, עומר דרור ויהלי ווטסון. ההצגה לוקחת את הצופים למסע הרפתקאות מלונדון לארץ לעולם לא, שם הם פוגשים דמויות מוכרות כמו קפטן הוק, פיראטים ואינדיאנים.

בעיר בת ים, ההצגה תתקיים ביום רביעי, 15 בינואר 2025, בשעה 17:30 בהיכל התרבות בת ים. מחיר הכרטיסים הוא 109 ₪.

ההצגה מומלצת לגילאי 2-12 ונמשכת כשעה וחצי, כולל הפסקה. הבימוי הוא של עומר זימרי, המחזה והפזמונים נכתבו על ידי ענבל לוי רהב, והלחנים וההפקה המוסיקלית הם של רן אביב. ההפקה משלבת שחקנים, זמרים, רקדנים ואקרובטים על במה אחת, ומבטיחה חוויה קסומה ומרגשת לכל המשפחה.

המחזמר זה אני

"זה אני" הוא מחזמר ישראלי חדש המבוסס על שיריו של אייל גולן, בכתיבתו של מאור זגורי. העלילה מתמקדת במשפחת טולדנו החרדית מירושלים, ובמיוחד בבת הצעירה אדריאנה, החולמת להצטרף ללהקה צבאית למרות התנגדות משפחתה.

המחזמר מציג את המתח בין מסורת למודרניות, בין ערכי משפחה להגשמה עצמית, תוך שילוב להיטיו של גולן. הוא מתאר את מסעה של אדריאנה בין ירושלים לתל אביב, כשהיא מתמודדת עם אתגרים ופוגשת דמויות מגוונות בדרכה להגשים את חלומה.

בבת ים, המופע יתקיים ב-14 בנובמבר 2024 בשעה 20:30 בהיכל התרבות. מחיר הכרטיסים עומד על 169 ₪. תוכלו למצוא עוד פרטים על רכישת כרטיסים ומציאת הנחות למחזמר באמצעות אתר

 https://www.theater-israel.com

בין השחקנים: מאיה דדון/סתיו וקנין, אלקנה מרציאנו, ואלרי חמתי/לימור עובד. הבימוי והכוריאוגרפיה הם של עוז מורג, וההפקה המוסיקלית של מאור סבג. המחזמר, שאורכו כשעה וחצי, מבטיח חוויה מוסיקלית עשירה המשלבת דרמה משפחתית עם להיטים אהובים, ומציג סיפור ישראלי עכשווי ומרגש.

מופע היובל של דודו פישר

מופע היובל של דודו פישר מציין 50 שנות קריירה מפוארת של הזמר והשחקן הבינלאומי. המופע, שכותרתו "מופע של פעם בחיים", מביא לקהל חוויה מוזיקלית עשירה ומגוונת. בבת ים, המופע יתקיים ב-29 באוקטובר 2024, בשעה 20:30, בהיכל התרבות. נכון לעכשיו, הכרטיסים נמכרים במחיר של 139 ₪.

המופע משלב שירים בעברית ובאנגלית, כאשר הסיפורים וקטעי המעבר מוצגים בעברית. פישר מביא לבמה את סיפור הצלחתו המרשים - מחזן מצליח ועד כוכב ברודווי ותפקידו המפורסם כז'אן ואל ז'אן ב"עלובי החיים".

הקהל ייהנה מרפרטואר מגוון הכולל קלאסיקות מברודווי, שירי נשמה, ושירים ברוח ימי הסליחות והימים הנוראים. פישר מלווה ב-25 נגנים בניצוחו של משה דנינו, ומארח את "שלושת הטנורים". נקודת שיא מרגשת במופע היא הופעתו של בנו הצעיר של פישר, שמייכל בן ה-7, שישיר עימו תפילה לשלום חיילי צה"ל ושירים נוספים.

המופע, שנמשך כשעה וחצי, מבטיח להיות חגיגה מוזיקלית מרהיבה, המשקפת קריירה עשירה ומגוונת של אחד מהאמנים המובילים בישראל.

הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל

"הוקוס פוקוס - יובל המבולבל קסם של הצגה" היא הצגת ילדים מרתקת לחנוכה 2024. ההצגה מתרחשת בבית ספר דמיוני לקוסמים צעירים, ומשלבת הומור, קסמים ומסרים חיוביים על חברות ואהבה. ההצגה תתקיים בבת ים ב-8 בינואר 2025 בשעה 17:30 בהיכל התרבות. כרטיסים נמכרים במחיר של 109 ₪.

הכוכבים הראשיים הם יובל המבולבל (יובל שם טוב), עדי הימלבלוי, וחזי דין בתפקיד הנבל "כדברא". העלילה עוקבת אחר מאמציהם של יובל ועדי להציל את בית הספר מכישוף שהפך את כולם לפסלים. ההצגה, המיועדת לגילאי 2-12, נמשכת כשעה וחצי כולל הפסקה. היא מבטיחה חוויה משפחתית מהנה, המשלבת בידור, לימוד ערכים, וקסם על הבמה.

מופק על ידי מעיין צלנר הפקות, "הוקוס פוקוס" מסתובב ברחבי הארץ במהלך חנוכה, מציע לילדים הזדמנות לחוות את הקסם של התיאטרון ולהיכנס לעולם דמיוני ומרגש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה