יום האישה הבינלאומי- הגיע הזמן שתזכרי מי את

$(function(){setImageBanner('49b8faf9-a56e-4b6b-938d-7cd84dcbd9e6','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52923,'Image','');})

אהובה, יום האישה הוא בדיוק הזמן להזכיר לך מה את שווה

freepik

אין כמעט אישה במהלך חייה שלא התמודדה עם זלזול כלפיה. אם זה מצד גברים שתלטנים, בוסים בעבודה, בני זוג, סתם בחורים רנדומליים במועדון, בני משפחה וכל יצור חי שיכול להוציא מילים מהפה בגדול.

היום זה בדיוק הזמן שלך לעמוד זקופה, להסתכל על עצמך במראה, להתעלם מהצלקות ומכל מה שלא חשוב, ופשוט להיזכר.

להיזכר בימים האלו בבית הספר שהמורות לא נתנו לך סיכוי ותראי למה הפכת היום. לאישה חזקה, לאמא, למחנכת באופי שלך שכולם הולכים אחרייך בעיניים עצומות לרווחה.

תזכרי בבחור שדחה אותך בגלל המשקל שלך או סתם בגלל סיבה שטחית אחרת, היום הוא היה משתוקק להחזיר את הזמן לאחור ולזכות באפשרות להיות קרוב לאחת כמוך.

תזכרי בבוס שלך שהטריד אותך רק בגלל היותך אישה. תזכרי באיך שעמדת על שלך ולא פחדת ללכת ולחפש עבודה אחרת. ושמצאת אחת הרבה יותר טובה.

תזכרי בבן הזוג הקודם שלך שהקטין אותך. שגרם לך להרגיש לא מספיק חשובה, לא מספיק יפה, לא מספיק טובה, לא מספיק מעניינת, לא מספיק נקודה. בסופו של היום, כמו כל השאר הוא רק גרם לך להבין מי את באמת, להעריך את עצמך יותר, להבין שמגיע לך זוגיות הרבה יותר מחבקת ושלמה.

תזכרי בכל האנשים שפגעו בך. באלו שאמרו שאת מוזרה. שאת חייבת להוריד 2, 3 קילו ואז את תהיי מושלמת. באלו שביקרו אותך כשחזרת בתשובה. שיצאת שוב בשאלה. שאת לא אישה של בית. שאת יותר מדי דאגנית. שאת דעתנית. שאת שתלטנית. שאת מביכה. שאת מציקה. שאת לא נשית. שאת יותר מדי נשית. שאת לא מדברת. שאת חופרת. שאת מתוקה מדי. שאת מאוסה.

היום זה היום שלך לעצור שנייה הכל, לשבת להירגע, לא לשכוח את אותם האנשים שלא ראו אותך ושעשו לך רע, ובעיקר רק להיזכר שוב, בפעם המי יודע כמה, כמה שאת מדהימה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה