איזה חג זה היה

$(function(){setImageBanner('c7577f1c-9c72-4d1d-8d9c-dd4b25e24448','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52923,'Image','');})

בית חב"ד בבת ים עמל על חג הפורים רבות, אלפי בת-ימים קיימו את מצוות החג

צוות בית חב״ד בת ים עמל ועבד שעות נוספות לקראת חג הפורים האחרון כדי שרבים ורבות מתושבי בת ים יוכלו לקיים את מצוות החג. בית חב"ד יצא במבצע חסר תקדים בבת ים שכותרתו הייתה: "בפורים הזה אף בת ימי לא מפספס קריאת המגילה".
בית חב"ד
במסגרת המבצע נפתחו מקומות חדשים בהם היה ניתן לשמוע קריאת מגילה ללא הפסקה בכל שעה עגולה של היום, דבר שלא נראה מעולם בעיר בת ים, וכל זאת תוך חידוש הפעילות בשכונות הוותיקות ופתיחת מקומות חדשים בשכונות החדשות בברכתו של השליח הרב חיים ציק.

במרכז העיר ניהל השליח הרב אליעזר פייגין את הדוכן בגאון תוך שהוא מזמין את הקהל לשמוע קריאת מגילה ולקיים את מצוות החג עם בית חב״ד. במקום חולקו משלוחי מנות לעוברי אורח.

בשכונת עמידר נפתח בית כנסת חב״ד 'נועם אלימלך', בראשותו של השליח הרב יצחק רחימי, וכל זאת כדי לקרוא מגילה לתושבים. לאחר התפילות והקריאות הרב רחימי צעד יחד עם כמה מאנ"ש לקריאות מגילה וחלוקת משלוחי מנות בבית הרפואה 'בית בלב'. החולים התרגשו והקשיבו לקריאת המגילה בעניין רב.
בית חב"ד
בשכונת רמת יוסף נפתחו לראשונה דוכני קריאת מגילה, חלוקת משלוחי מנות ואף הנחות תפילין שנוהלו על ידי השליח החדש לעיר ולשכונה, הרב מענדי גבאי, שאירגן הכל בצורה מופתית.

בשכונת רמת הנשיא נערכו גם כן מספר פעילויות:
ברמת הנשיא בניהולו של השליח הרב אלעד קנטור, ערכו למעלה מ-15 קריאות מגילה הן בלובי של מספר בניינים באזור והן ברחבי השכונה. בבוקר יום הפורים נערך כינוס ילדים ענק לילדי השכונה, השליח הרב בנצי פרישמן השתתף גם הוא בפעילות הענפה.
בבית כנסת חב״ד ברמת הנשיא בניהולו של השליח הרב ישראל דורון, קיימו מאהל קריאות מגילה ללא הפסקה במקום, תוך חלוקה של משלוחי מנות והנחות תפילין.

בית חב"ד
בטיילת בת ים בה עוברים רבים מתושבי העיר, נפתחו עמדות קריאת מגילה ע"י תלמידי הישיבה מראשון לציון, שניהלו את המקום עם שימת דגש מיוחד על הקשר בין מרדכי היהודי בדורו למשה רבינו שבדורנו הרבי שליט"א מלך המשיח.

בשכונה החדשה פארק הים בבת ים, נפתח באופן ייחודי מאהל קריאות מגילה ללא הפסקה, בהם התושבים שמעו את קריאת המגילה והתלהבו מהסניף החדש של חב"ד בעיר, וכל זאת בניצוחו של השליח החדש והמסור של שכונה הרב יענקי בלום.

בדרום העיר התושבים השתתפו בפעילות מטעם בית משיח דרום בת ים, בניהולו של השליח הוותיק במקום הרב מוטי אבוטבול. במקום נערכו קריאות מגילה רבות ואף כינוס ילדים מושקע.
בית חב"ד
גם בבית חב״ד החדש לדוברי רוסית לא פסחו על הפעילות. נערכו מספר קריאות לתושבים במקום
ע"י השליח החדש לדוברי השפה הרוסית בעיר הרב שמואל פורטמן.

בקניון בת ים נפתחו דוכנים שקראו לציבור לשמוע קריאת מגילה ללא הפסקה. במקום גם חולקו משלוחי מנות טעימים, האמונים על פעילויות בית חב״ד בקניון בת ים, הם הרב אבירז בן מתתיהו הרב מענדי גבאי והרב מנחם רחימי.

בשושן פורים אף נערך כינוס ילדים עירוני בהיכל התרבות בעיר ע"י בית חב״ד. את האירוע ניהל הרב שחר צוברי, בכינוס השתתפו ילדי העיר שנהנו גם מהצגה מושקעת.
בית חב"ד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה