אברבנאל באופנה



מעצב אופנת העלית, דורון אשכנזי עיצב בהתנדבות קולקציית בגדי פנאי בהשראת עולם הספורט עבור מטופלי המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל

צילום: דרור כץ

מעצב האופנה דורון אשכנזי עסק בחודשים האחרונים בעיצוב קולקציה לא שגרתית.

עמותת הידידים "ידידי נפש אברבנאל" בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי לבריאות נפש אברבנאל, החליטו ליזום מהלך של עיצוב מחדש לבגדי הפנאי של המטופלים. הם פנו אל דורון אשכנזי, שנענה לבקשתם ועיצב בהתנדבות קולקציה של בגדי פנאי. 

הבגדים החדשים יהפכו למעשה לבגדי היום-יום והפנאי הרשמיים של מטופלי אברבנאל. הקולקציה שעוצבה בהשראת עולם הספורט, עם קריצה לעולם האופנה, תהווה שינוי עיצובי משמעותי עבור מטופלי אברבנאל.

במהלך העבודה על הקולקציה ביקר אשכנזי באברבנאל מספר פעמים, ונפגש עם אנשי הצוות הרפואי והמטפלים.

"ביקרתי באברבנאל כי רציתי להכיר את הדמויות עבורם אני מעצב, חשוב לי להיכנס לעומק  ולדעת מי הלקוח הסופי, כדי ליצור עבורם את העיצוב, שיהיה גם אופנתי וגם יענה על הצרכים. נפגשתי עם המנהל האדמינסטרטיבי של בית החולים מר זיו עייני ועם הצוות כדי לקבל אינפורמציה לגבי הצרכים, המגבלות, והייחודיות של אוכלוסיית בית החולים, נפגשתי עם אבי כהן,  מנהל המכבסה של אברבנאל  ולקחתי בחשבון פרמטרים שונים ובחנתי אילו בדים יתאימו", סיפר אשכנזי.

"הרצון לייצר סביבה מלונאית וסביבה תומכת, מחייבת אותנו לחשוב על סביבת המטופל ומה ניתן לשפר כדי שיקבל טיפול ותנאים טובים יותר. ביגוד הפנאי הוא הוכחה לחשיבה זו, הביגוד מכבד יותר, איכותי יותר ומאפשר למטופלים להרגיש טוב יותר ולא להיות ב"פיג'מה". תודה לעמותת הידידים שדחפה את הרעיון ולדורון שנרתם להגשים את החלום", שיתף זיו עיני המנהל האדמניסטרטיבי של אברבנאל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה