בין ההרים והים - טיול בסבויה הצרפתית?

$(function(){setImageBanner('af3f606f-cef2-4c47-a506-005d272647dd','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52694,'Image','');})

כשמדברים על סבויה הצרפתית, מתגלה לעין ערך עוצמתי שלא ניתן לתאר במילים בודדות. אזור זה הינו שילוב ייחודי של יפים טבעיים, תרבות מקומית והיסטוריה מרתקת. המיקומה של סבויה בדרום צרפת, בין הרים הפירנאים והים התיכון, יוצר נוף מדהים שמשרה חוויה מיוחדת למבקרים. במאמר הזה, נעשה סיור וירטואלי באזור זה המשגשג ונחליט את כל היופי המדהים שבו.

FREEPIK

קראו עוד באתר:  חבילות נופש במחירי רצפה .

 

הרים: הפירנאים, שפרוסים על אורך סבויה, הם יעד טבעי מרהיב עבור מטיילים ומתרגשים שאוהבים את הטבע. המרפסות הירוקות והרכובות התליות המרהיבות של הרים אלה מספקות נוף מרהיב ופנורמי על האזור הסבוי, ומציעות מסלולי טיול מדהימים למתגוררים ולמבקרים כאחד. אפשר לטייל בשבילי הטיול המסומנים במסלולי רכיבה, הליכה או טיולים אורגניים, וליהנות מנופים מרהיבים של צמחיה פורה, אגמים טבעיים, ועיניים עזובות. מרכזי עניין הרכיבה והטיול הם מובילים באזור זה. האזור מציע רכיבה בסוסים מרהיבה, במסלולים מסומנים המעבירים דרך נופים שטוחים ופני הרים. בנוסף, ישנם מסלולי טיול רגליים המובילים לטיולים בשדות של זיתים וגפנים, ולחוויות קולינריות טעימות בכפרים וביקבים מקומיים באזור.

הים: סבויה הצרפתית משקפת את חופי הים התיכון הפרועים והמרהיבים. חופים של סבויה הם מיזוג של חופים נוף מדהימים וחופים חוליים יפים. אפשר לצאת להליכה רגלית על חופי החול הלבן והמתים הארוכים, לשחות במים הצלולים וליהנות מהפינות הנוסטלגיות של הממצאים בנופש בחו"ל.

בזמן הביקור בחוף הים, תוכל גם ליהנות מפעילויות מים מגוונות כמו שיט בקאנו, ספורטים מים אחרים או יום של דיג בים התיכון. למעוניינים בהרפתקאות מתמשכות, ניתן לשכור סירות יאכטה או להצטרף לסיור בסירה בין האיים הקרובים ולגלות מופע חי של חיות ים, סוגי דגים וצמחי הים.

בין ההרים והים: החפיפה הייחודית בין הרים והים בסבויה הצרפתית מייצרת תרבות וטעמים מגוונים. ביקור בכפרים המקומיים יכול לספק חוויה קולינרית ייחודית בטעמים צרפתיים מסורתיים. כאן אפשר לטעום ממגוון המאכלים המקומיים כמו גבינות מקומיות, פיצות אורגניות, ויין טוב מגפנים המבוססים באזור. למי שאוהב את התרבות וההיסטוריה, ישנם מספר אתרים מעניינים לבקר בסבויה.

אחד מהם הוא עיר הבירה של האזור, טולון, המציעה ערים וסמלים היסטוריים, חנויות מקומיות ושווקים, ומסעדות מצוינות. ניתן גם לבקר באתרים ארכיאולוגיים ומוזיאונים המתעדים את ההיסטוריה העשירה של החופשה בחו"ל. בין ההרים והים בסבויה הצרפתית תמצא את השילוב המושלם של טבע, תרבות והיסטוריה. היא מציעה חוויה ייחודית למבקרים שמחפשים טיול מגוון ומרתק.  אפשר  להתרשם מנופים מרהיבים, ליהנות מפעילויות חיצוניות מגוונות ולהתמסר לטעמים צרפתיים מקומיים. אזור זה מעניק למבקרים חוויה נפלאה שתיזכר לעד.

 

קבלו עוד מידע באתר: ריינר טיסות

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה