עבודה מהבית – כמה שווה תמונה של כפות הרגליים שלך?



עליית המחירים ותרבות הצריכה של הישראלים לא מתיישבים בקנה אחד, מה שמוביל רבים לחפש אפיקי הכנסה נוספים ואפשרויות עבודה מהבית. האינטרנט הוא הזירה הלוהטת שמספקת אינספור אפשרויות; יש שבוחרים להשקיע בבורסה, אחרים פותחים חנויות אינטרנטיות או עסקים לשיווק דיגיטלי, ויש מי שמצלמות את כפות הרגליים, ואפילו מרוויחות מזה הרבה מאוד כסף.

דוגמנית כפות רגליים – השלמת הכנסה או קריירה וויראלית

לא מעט נשים מגלות, שלצד קריירה בתחום הנדל"ן, ההייטק ואפילו בתחום החינוך, ניתן לטפח עסק צדדי לעבודה מהבית, כזה שיכול לימים להפוך להכנסה העיקרית. בישראל ובעולם יש כבר לא מעט יוצרות תוכן שמתמקדות בפוטוגניות של כפות הרגליים שלהן – קרסול, סוליה או בהונות, הכל הולך, לקים ועיצובים, עם גרביונים, תכשיטים ואביזרים, כפות רגליים מלוכלכות ועוד, וכל זה ללא פנים או איברים אינטימיים, ואפילו לא בהקשרים פורנוגרפיים. מסתבר, שיש לזה קהל, והוא מוכן לשלם עבור תמונה מאות דולרים והרבה יותר.

רוב יוצרות התוכן מציעות תמונה בודדת או חבילה של תמונות, מיטיבות לכת יוצרות סרטונים של עיסוי בכפות הרגליים או גריבת גרביונים ונעילת נעלי עקב.

ארינה קרסניקובה

מה מושך כל כך בכפות הרגליים?

רבים לא יבינו מה כל כך מעניין בכפות הרגליים, אך מסתבר, שפטישיזם לכפות הרגליים נפוץ הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. בישראל, ארץ מרובת תרבויות ומסורת, הנושא לא נפוץ, לפחות לא באופן גלוי, מה שגורם לרבים להצניע את החיבה שלהם לכפות רגליים, ואפילו להתבייש בה.

בפועל, פטישיזם לכפות רגליים נפוץ מאוד, בארץ ובעולם. למעשה, מעריצי הז'אנר ברחבי העולם מוכנים לשלם אפילו עשרות אלפי דולרים עבור תמונות של כפות רגליים, וכמו בכל שוק, ככל שהביקוש גדול יותר, כך גם המחירים גבוהים יותר.

עבודה מהבית – בפיג'מה, במזגן, ללא נסיעות ובלי לתת דין וחשבון

עבור לא מעט נשים, זה המפתח לחופש כלכלי. יוצרות תוכן שמפתלות כפות רגליים מספרות, שצילום כפות הרגליים שלהן מממן להן לימודים אקדמיים וחופשות יוקרתיות ברחבי העולם. למעשה, מבנים מיוחדים כמו כף רגל מרובעת ('רגל איכרה'), 3 בהונות באותו האורך ('רגל רומית') או כף רגל שבה הבוהן השנייה ארוכה מהבוהן הגדולה ('רגל יוונית'), שנחשבים נדירים יותר, מאפשרים לגבות סכומי כסף גבוהים יותר, כך שסטנדרט היופי בתעשייה הזו באמת פותח דלת לכולן.

לעומת זאת, נתונים שפחות ישחקו לטובת יוצרות התוכן הם כף הרגל המיצרית, שבה הבוהן הגדולה גבוהה מהיתר, או שיעור ברגליים, שנחשבים לנחשקים פחות בקרב חובבי הז'אנר.

כריסטינה ויקטוריה קרפט

התמקצעות, יצירתיות וזמינות

כמו בכל תחום, גם כאן נדרשת מקצועיות ביצירת התוכן. כדי להצליח, חשוב להשקיע בתמונות איכותיות, בחשיבה יצירתית ובזמינות. יוצרות תוכן ממליצות לרכוש ציוד מקצועי – מצלמה, תאורה וחצובה בתור התחלה, לשלב אביזרים, ללמוד קצת עריכה ועבודה עם פילטרים ולצלם במגוון זוויות תנוחות שונות של כפות הרגליים. בגדול, תוכן איכותי מוכר יותר, ועליו גם ניתן לגבות יותר.

קרולינה קבומפיקס

התוכן נכתב בחסות LovesFeet.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה