שני סגנונות שונים תוקפים את הכתר בבת ים - שלומי לחיאני וצביקה ברוט - מי מהם ינצח?

$(function(){setImageBanner('290a3020-c7bf-4fba-8373-c1051c9c0261','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52835,'Image','');})

הם צמודים בסקרים, אבל רחוקים באופיים - לחיאני יוצא לרחוב, לשטח ועובד מהלב, ברוט סטרילי, יותר קר ובנוי על הקשר עם הציבור דרך התקשורת וגיוס קולות דרך סגירת דילים. לחיאני פעל לסיוע לנזקקים ושאף בת ימי לא יהיה רעב, ברוט פועל לסלק את מי שהפכו לחסרי בית מרחובות בת ים. לחיאני היה נחשב לאחד מראשי הערים הכי אהובים אי פעם בישראל, ברוט בונה על דילים שסגר עם יו"ר ש"ס, ליברמן, הליכוד, עוצמה יהודית ומרץ שיתנו הוראה למצביעיהם.
לחיאני לעומתו מאמין שהציבור לא מצביע לפי הוראה מלמעלה, אלא מהלב.

4.5 חודשים לפני הבחירות. 2 מתמודדים צמודים עם אופי שונה -למי תושבי בת יותר יתחברו?

לחיאני מול ברוט

-

בסקר הענק שקיימנו בבת ים נט (לתוצאות הסקר המלא כנסו כאן)  צביקה ברוט ושלומי לחיאני צמודים צמודים בשאלה - מי היו רוצים תושבי בת ים כראש העיר הבא שלהם. 

נראה שלברוט יש תדמית חיובית בקרב חלק נכבד מהתושבים וחלק לא פחות נכבד, פשוט מתגעגעים לשלומי לחיאני שנחשב היה לאחד מראשי הערים הכי אהובים בישראל.

שלומי לחיאני וצביקה ברוט הם שני סגנונות שונים לחלוטין – אפשר אפילו להגדיר אותם כהפכים באופיים.

לחיאני הוא איש שאוהב לגעת באנשים, לחבק, להיות בשטח,

ברוט הוא סטרילי יותר, מעדיף מרחוק ולהיות נוכח יותר בתקשורת.

ברוט בא מגלי צה"ל ומעולם התקשורת והיחסי הציבור, הוא אולי ראש העיר שהכי מבין יח"צ מכל ראשי הערים בישראל ודואג גם להראות טוב תקשורתית.

ברוט גם פועל שלא תהיה עליו ביקורת בתקשורת וכיום הוא מפעיל בהצלחה מערכת יחסי ציבור מאוד משומנת שעובדת לטפח את התדמית שלו, כאשר כל תמונה שלו יוצת מאוד מוקפדת.
ברוט ממעט לצאת ולפגוש את הציבור ותושבי בת ים במציאות, בגובה העיניים, גם לא בלשכתו הוא מעדיף בפייסבוק ובאמצעי תקשורת סטריליים ולמטרה זו הוא מעסיק אנשי מקצוע מעולים.

לחיאני לעומתו, הוא כולו לב, התקשורת שלו היא יותר בינאישית, הוא אוהב לצאת לרחוב, ללכת לבתים של האנשים, להיפגש כמה שיותר פרונטאלית, להקשיב ומשם לקבל החלטות.

לחיאני למשל כשהיה ראש עיר, הקים עמותה בשם "אוהבים" שמטרותיה היו קידום הרווחה בעיר, טיפול בילדים וניהול בית תמחוי למענם, כדי שאף בת ימי לא יהיה רעב.

ברוט הוא בדיוק ההפך – כך למשל הוא יצא למסע נגד החלשים בחברה ובאופן אישי צילם את עצמו פונה לחסר בית בשם ולדמיר שישן על ספסל באזור רחוב רוטשילד בעיר ואמר לו - "אתה יודע שאי אפשר להישאר פה לישון?" ולדימיר השיב במבוכה: "אבל זה מקום ציבורי". ברוט לא ענה: "נכון, אבל אנחנו לא מרשים בבת ים".
ברוט אגב הוא שצילם את המפגש שלו עם ולדימיר והעלה לפייסבוק האישי שלו וגאה במעשהו.

תחת הכותרת "דרי רחוב - לא בבת ים", פירט ראש העיר את הצעדים שהעירייה מתכננת על מנת להתמודד עם אלו שנפלטו מבתיהם. כמו להסיר מהעיר את כל הספסלים שאפשר לישון בהם, ופקחים שיפעלו נגד אלו שאבדו את ביתם. 
לחיאני לעומתו, היה משלם מכספו כדי לדאוג לאלו שנקלעו למצוקה ומנסה להחזירם למסלול החיים הנורמאלי וכאמור דאג להם גם למזון ועוד.

ברוט סוגר עסקאות פוליטיות מלמעלה כדי לקבל תמיכה בבת ים - כך סגר דיל עם אריה דרעי שש"ס תתמוך בו לראשות העיר בת ים וכך הוא סגר דילים עם מפלגות מרצ, ישראל ביתנו, עוצמה יהודית והליכוד.

לחיאני לעומתו, לא סוגר דילים בירושלים על אנשים בבת ים, הוא מאמין בקשר האישי עם האנשים עצמם שחיים בעיר ולא בנייר עם ראשי מפלגות. הוא אומר שאנשים זה לא קרטונים שאפשר לנייד אותם, וגם לא להחליט עבורם . הוא רוצה להכיר בעצמו את המצביעים שלו ושהם יכירו אותו ויספרו לו מה טוב עבורם.

כאמור לחיאני נגד ברוט - ראש בראש - לאיזה סגנון של ראש עיר מתחברים תושבי בת ים?

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה