שלומי לחיאני הכריז על מועמדותו לראשות עיריית בת ים: "העיר אינה במצב בו השארתי אותה"

$(function(){setImageBanner('fe46500b-8e94-4d02-b5fa-233fee6687be','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52835,'Image','');})

לחיאני, שכיהן כראש עיריית בת ים בשנים 2003-2014 , ונחשב לאחד מראשי העיר האהודים והמצליחים בישראל, הכריז רשמית על מועמדותו - "חוזר באהבה"

עמוד הפייסבוק של שלומי לחיאני

הוא היה בין שלושת ראשי העיר הכי מצליחים בעשורים האחרונים, תושבי בת ים אמרו שהוא עשה בעיר מהפכה וקידם אותה כפי שלא קודמה מעולם. בעקבות פרשה של הלוואה ממקורבים שהכניסו אותו למצב של ניגוד עניינים, הוא נאלץ לפרוש בהסדר טיעון עם קלון למשך 7 שנים.... כשאף אחד עדין לא מצליח להבין מה חומרת המעשה שמנע ממנו להמשיך לשרת את תושבי בת ים. 

7 השנים הסתיימו ועכשיו הוא חוזר כדי להתמודד שוב על ראשות העיר בת ים.

בפוסט שבו הכריז על מועמדותו, כתב לחיאני בין היתר: "עם צוות נהדר של עובדים ושותפים הובלתי את העיר שלנו למחוזות גבוהים של חינוך ותרבות, פיתוח הטיילת והחופים, ניקיון ואסתטיקה. הצלחנו להחזיר את הרצון והגאווה להיות בת ימים. ימי העבודה שלי היו ארוכים ומאוד אינטנסיביים, אך לא היה מאושר ממני להתעורר כל בוקר לשירות הציבור. שמיים עדי כי היו לילות בהם חיכיתי שיגיע הבוקר, כדי שאוכל לצאת כבר לעבודה ולהגשים חלומות למענכם."

לחיאני כתב גם על ההלוואות שקיבל ממכריו שהובילו להרשעתו בהפרת אמונים ולכניסתו לכלא: "בשנה הראשונה לכהונתי קיבלתי הלוואות מחברים אשר חלקם היו עובדי עירייה וחלקם אנשי עסקים בעיר. הלוואות אלה הכניסו אותי למצב של ניגוד עניינים, דבר האסור לפי החוק!... אדגיש כי מעולם לא לקחתי ולא הואשמתי בגניבה ולו בשקל אחד - מהקופה הציבורית. שופטי הערכאה הראשונה סברו שאין מקום לגזור עליי מאסר בפועל, אולם הפרקליטות ערערה לבית המשפט המחוזי שגזר עליי 8 חודשים לריצוי בפועל. לקחתי אחריות, הפקתי את הלקחים והנחתי את האירוע המצער מאחוריי.".

בפוסט האשים לחיאני את העירייה ב"מדיניות עירונית נעדרת חזון" וכי "נושאים חשובים כמו ניקיון, בטחון אישי, שגשוג לעסקים, דיור לקשישים ולצעירים אשר אין ידם משגת לגור כאן עם המחירים המוטרפים של הדירות - כל אלו הוזנחו".

החזרה של שלומי לחיאני משנה את כל המפה הפוליטית בעיר ונראה כי ראש העיר הנוכחי, ברוט מתחיל לבחון כיצד לחסום את חזרתו של לחיאני לכס ראש העיר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה