אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('7f01f057-fa78-4dbe-94ea-34b46061f02d','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52835,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 18/08/23 ועד -  24/08/23.

טלה:

רבים מבני מזל טלה פותחים את השבוע הקרוב באיטיות מסוימת וחלקכם אפילו חווים עצבות מלווה בירידה באנרגיות ובתחושת קדרות וזקנה. השבוע אין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה ואף סיגוף. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם להתחבר אל האמונה שאתם מסוגלים להתמודד עם כול אתגרי היקום. חשיבה חיובית שכזו תאפשר לכם להבין שלא כול מה שנראה לכם קשה בהתחלה, הוא באמת כזה קשה. כך שלפעמים, "השד" לא נורא כול כך.  

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. חודש אלול מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

-

שור:

לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה וזאת למרות שתחושת השגרה מכבידה עליכם. כמו כן רצוי לדעת שיש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם כלפי מקום העבודה.

כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות.

זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר הזוגי ע"י הסכמה ואפילו הבאת ילד לעולם. טיול או חופשה עולים על הפרק, כדי להצטייד גם בהמון סבלנות. שבוע מוצלח, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב"ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה.

 

תאומים:

שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שעדין קיימת עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. דעו שהתנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות.

באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: יתכנו בעיות/תקלות שקשורות במים כגון הצפה, סתימה יש מים אין מים חמים וכו'.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

זוגיות: כמיה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות שלכם ולמה הדבר דומה, למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.  

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. חודש אלול מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 -

סרטן:

בלבול רגשי מקשה על ההתנהלות שלכם. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על הפנים שלכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם למרות הכול לדבוק באמונתכם, להתמיד בחשיבה חיובית ולהיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם.

באופן כללי: מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא גם דרך הזום, יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד.

כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים.

בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. בעת הזו של סגר, נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטיול רגלי משותף ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!

לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית.

האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית !! חודש אלול טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא - דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

 -

אריה:

היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו.

באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב.

בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו!  שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש.

עבודה: הקלף השבועי מבסר על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש.

זוגיות: בשבוע זה יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים.

טיפ לשבוע טוב יותר: קריאתו של פרק עד' בספר תהילים נועדה בדיוק לשבוע שכזה ובכוחו הרוחני של מזמור זה להסיר ולהקל מעליכם ומעלינו כולם את חרון האף של השם יתברך ולעורר מלפניו את מידת הרחמים. רצוי לקרוא את הפרק מידי יום במשך כול ימות השבוע. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, חודש אלול מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

 -

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. הקלה מבחינה חומרית והזדמנות לשיפור בתזרים המזומנים מגיעה והיה עליכם להיות ערניים כדי לנצל הזדמנות זו עד תום. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים מעת לעת.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וחשוב לבוא ולהתייעץ לפני קבלת החלטות חשובות....

שווה בדיקה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ד לשנה חיובית בעבורכם. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, חודש אלול מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 -

מאזניים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. מצד אחד התמודדות אל מול שקרים שאתם מספרים לעצמכם מידי יום, ומצד שני התמודדות עם התחושה שמישהו משקר לכם או שאינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שבשבוע זה, אינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית.

בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב,טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. חודש אלול מבורך, שבוע מבורך, שנה טובה ומתוקה ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

 -

עקרב:

למרות שזהו שבוע חיובי, חוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר שנזקף לזכותכם. עמידה על עקרונותיכם תעזור לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה.

באופן כללי: חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל שור חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגים שנזקפים לזכותכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בלבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. וגם שאננות זוגית, עשוייה לגרום לכם להפסד כזה או אחר וחבל לכן היזהרו! חודש נעים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!  

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

 

קשת:

שבוע טוב ממתין לבני מזל קשת . הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה. עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בהתחלות חדשות ובבשרות טובות ממש בדרך אליכם כמו למשל: תיחלתה של עבודה חדשה, תחילתו של פרויקט חדש או תחילתו של הריון חדש או זמן של לידה והרחבת המשפחה. יהיה אשר יהיה הדברים אשר קורים חיוביים בעבורכם.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה אתם ניצבים בפתחו של עידן חדש. הקלפים מצביעים כל כך שהחלטות שיתקבלו כעת, יניבו תוצאה חיובית. לכן חשוב שהחלטות אלו יתקבלו במלוא תשומת הלב הראויה. זהו זמן טוב לתכנן תוכניות לטווח רחוק ולבחון הרשמה ללמוד ולרכישת כיוון מקצועי מתוך עניין ואהבה.  

כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע.

זוגיות: השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. עשייה משותפת והפגנת רומנטיקה יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. התעסקות בכליי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה דורשים את תשומת לבכם. טיול או חופשה קצרה עושים לכם טוב.

טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

שווה בדיקה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ד לשנה חיובית בעבורכם. חודש אלול נעים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

 

גדי:

השבוע הקרוב מתאפיין בעומס רגשי ודאגה (בעיקר על רקע תעסוקתי) חשש מפני פגיעה יוצר דריכות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו דאגה כזו או אחרת יוצרת לחץ וצורך בהגנה וכול זה מחדד אצלכם את הרצון לאסוף ולשמור קרוב אליכם את הדברים שחשובים לכם בעת הזו. הקלף השבועי מלמד שהגיע העת להשתמש בכלים התעסוקתיים שרכשת כדי לייצר את תחושת הביטחון הכלכלי אותה אתם מחפשים. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להימנע מדחיינות ולחבור לאומץ לב.

בעבודה: חוסר יכולת לסמוך על אחרים, גורם לכך שאתם נוטים לקחת את הכול על עצמכם מתוך הבנה "שאם אין אני לי מי לי", ורק אתם תדאגו הכי טוב לעצמכם. יחד עם זאת, יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום כן לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. וכן לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

טיפ לשבוע טוב יותר: היכולת לפתח את כוח האמונה, יאפשר לכם בשבוע זה להתחבר אל תחושת חוסר המוגבלות שאתם מחפשים. חפשו בגוגל "כוח האמונה" ובאו למלא את התודעה הרוחנית שקיימת בכם. חודש אלול מבורך,  שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

 

דלי:

שבוע חיובי בפתח. בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית, אמיצה ונחושה. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם.

בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. באפן כללי רבים אינם מוצאים ביטחון ונחת בעבודתכם והדבר גורם לתחושת מועקה. התפתחות מחוץ לשעות העבודה היא התרופה לשיפור מצבכם.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. זוגיות: בני תאומים שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים.

לנמצאים בזוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת.

בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר. הרצון לידע מעמיק ולימודים או העשרה עולים העל הפרק.

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. ואמרו את המשפט הבא כול בוקר מול המראה : "אני מקבל את עצמי ואוהב את עצמי כפי שאני". חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שייקספיר אמר, "הפחדן מת פעמים רבות אך האמיץ מת פעם אחת בלבד". כולנו נמות בסופו של דבר, השאלה היא האם אתם רוצים לחיות? אם ברצונכם לחיות, היו אמיתיים. דעו למען איזו מטרה אתם מוכנים להקריב את חייכם ואז חייכם יהיו חיים ותוכלו להפיק את ההנאה הנשגבת ביותר מעצם קיומכם.

 

דגים:

שבוע טוב בפתח. לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר נצלו את תקופת החגים הקרבה ליצירה של אווירה משפחתית יותר.. זמן טוב לעסוק בנדל"ן כמו למשל חיפוש מקום למגורים, קניית בית, השכרה של בית וכדומה.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר גם דרך הזום - ההצלחה מובטחת.

שווה בדיקה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ד לשנה חיובית בעבורכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקפידו על טיול בחיק הטבע.. חודש אלול מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם.

 -

כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן -052-3646914    


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה