אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('033a9717-c71e-459a-a337-550e60fe7081','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,52835,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 30/06/23 ועד -  06/07/23.

טלה:

השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם בדגש על נושא הזוגיות.. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה.

בעבודה: אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים.

זוגיות: בעיות ישנות שבזמנם לא טופלו כראוי שבות ותובעות את פיתרונן. רבים מכם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק.

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית.  שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: רגשות כימיים - על פי רוח הסוד היהודית, רגשות כימיים יכולים לקטול או לרפא. הרגשות שאנו חשים הופכים במוח להליכים כימיים שמשפעים על הביולוגיה של הגוף הן לחיוב והן לשלילה. וכך המושג "הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה" הופך למעשה למציאות חייה ונושמת שבשימוש נכון יש בכוחה לחזק את מערכת החיסון ולהביא לגוף ריפוי והבראה או להיפך, בשימוש לא מושכל יובל הדבר לדיכוי של מערכת החיסון ולגרום חלילה לחולי. שאלו את עצמכם איך משפעים הרגשות של חייכם על חוסנה של מערכת החיסון של גופכם? חשבו לרגע, כיצד באים הרגשות שאתם חשים בחייכם לידי ביטוי מבחינה ביולוגית בגופכם?

-

שור:

השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם דואגים ולחוצים.

באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו - שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול  פיטורין או שינוי במהותי העבודה .

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל באוויר הצח. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. ליוצאים לחופשה מומלץ לגלות סבלנות ולהיות מוכנים לעיכובים כאלה ואחרים מבלי שהם יעלו לכם על העצבים.. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

-

תאומים:

לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב, התמרמררות או כעסים פנימיים. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות.

בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה וזאת למרות שתחושת השגרה מכבידה עליכם. כמו כן רצוי לדעת שיש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם כלפי מקום העבודה.

כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות.

זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר הזוגי ע"י הסכמה ואפילו הבאת ילד לעולם, טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב"ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה.

 

סרטן:

למרות שזהו עת של יום ההולדת, רבים מכם מתקשים להתחבר אל אווירת שמחה. השבוע קצת קשה לכם לכן יש להתנהל בזהירות ולשים לב שלא להיגרר למקומות נמוכים, למריבות ולוויכוחים. משהו נגמר וצריך להתחיל מחדש. רבים מהסרטנים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה ) שתם זמנם וכעת נפתחת דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך הזה גם אם הוא לא קל, הוא בסופו של דבר נכון לכם.  

בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בלבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב.

זוגיות: כלפי חוץ אתם משדרים שהכול תקין אך בתוך הבית פנימה יש משבר, קרירות וחוסר הסכמה שיוצרים עננה שמרחפת מעל הזוגיות שלכם. מומלץ לפנות לעזרה של גורם חיצוני. התעלמות מטיפול, עשויה להחריף את המצב. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים.

לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיע ממש מעבר לפינה.

התיקון השבועי: להימנע מכעסים לעגל פינות ולא לעשות עניין מכול דבר.

טיפ לשבוע טוב יותר: לומר את התפילה "אנא בכוח" 3 פעמים ביום בכוונה מלאה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

-

אריה:

לאחרונה החלתם עליכם מרצון כללים נוקשים שאמורים להחזיר לידיכם את השליטה על האופן שבו נראים חייכם. תהליך זה של לקיחת אחריות אישית גם אם הוא קשה, הוא משתלם ביותר בעבורכם.  השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו לקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם. זו היא תקופה טובה ליצירת מסגרות שעליהם תוכלו להישען בעתיד הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית וזוגית.

בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם ואף למיסוד הקשר. בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. פערים בתשוקה המינית יוצרים חייץ בזוגיות שלכם ועליכם להשקיע קצת יותר מאמץ, רומנטיקה ותשוקה בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע חיובי לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך כולל הסכמי נישואין.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע וויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב לנסות ולהוציא את עבודתכם לאור. טיול או חופשה עולים על הפרק והדבר עושה לכם טוב .שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ענווה אמיתית וגאווה אמיתית, הן אותו הדבר. ונסביר: גאווה אמיתית היא, כאשר האדם מרגיש שהוא מושלם ושהוא כ"כ טוב, עד שאין דבר אחר שטוב יותר ממנו. אבל גאווה אמיתית כזו, היא טובה, והיא אפשרית רק כאשר יש לאדם ענווה אמיתית. וענווה אמיתית היא, כאשר האדם מרגיש שהכל מושלם, ושהכל מושלם בצורה כזו, שהוא לא יותר טוב משום דבר אחר, ושהכל כ"כ מושלם, עד ששום דבר לא יותר טוב מאשר דבר אחר.

-

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. שבוע חיובי ניצב בפתח ומהותו מדברת על תהליכים שקשורים בפרנסה, השתכרות יכולות כלכליות וכסף.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב.

בריאות: ניהול של אורח חיים בריא עולה על הפרק ונושאים שקשורים בתחילתה של בפעילות גופנית או הכלה ויישום של תזונה נכונה מעסקים אתכם!! אצל חלקכם הליך רפואי/קוסמטי עובר בהצלחה... כמו כן חופשה, נופש או טיול עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן. 

 

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח. המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל מאזניים. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה.

לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת.

בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן.

זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר. שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות.

לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק.

טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח"זל. לכן הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי לתכננן את העתיד, עלינו להבין את העבר ולדעת את ההווה. המונח לדעת, מדבר על ודאות מוחלטת ללא עוררין, ללא ספקות, ללא שאלות. אדם שמתנהל ביודעין, אינו חי את חייו תוך כדי ניסוי ותהייה. במונח לדעת גלומים היכולת לקבל מהיקום את כל מה שאתם צרכים כדי שתוכלו, להשיג ב"ה את כל מה שאתם מאחלים ורוצים לעצמכם.

 

עקרב:

בשבוע זה הרבה דברים עשויים להשתבש ועליכם לגלות סבלנות רבה. תחושת בדידות יוצרת מועקה רגשית שפוגמת בשמחת החיים. המון דאגה וחשש מלווים את רבים מבני מזל עקרב. פחד מפני הלא נודע, יוצר בלבכם מצב שמקשה עליכם להתנהל ביום ולישון טוב בלילה. חפשו כול דרך לעזור לעצמכם. אל תישארו במצב שבו אתם מחליפים את תחושת האחריות בפניקה בלתי נשלטת. הקלף השבועי מלמד שלמרות המצב בו אתם שרויים כעת עדיין יש דברים שביכולתכם לעשות כדי להחזיר לעצמכם את הביטחון והאמונה שאבדו. כדי להתחזק, צרו הרגלים יומיים מחזקי אמונה כמו למשל: תפילה או קריאה של מזמור תהילים..

באופן כללי: שבוע מורכב בפתח זמן של הסתגרות וחיפוש פנימי. בשבוע זה יש נטייה לריב להתווכח וליצר מתיחות מומלץ להתעלות מעל מצבים שכאלה. דאגה למישהו שנמצא מעבר לים איננה מרפה.

בעבודה: הימנעו מלתת אימון עיוור בגורם כזה או אחר. אצל חלקכם תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת ועליכם להתקונן לכול תרחיש. לאלו מכם שחוו פיטורין או סיום של עבודה אל יפלו פניכם נוחו מעט הרפו מדאגה ולזמן מה הימנעו מלחצים מיותרים ב"ה הכול יהיה בסדר. זוגיות: הקלף השבועי מלמד על מצב זוגי לא יציב שמצריך עזרה.  משבר שפוקד את הזוגיות שלכם לא מטופל כראוי והדבר עשוי להוביל לריחוק, לקרירות מינית ואף לפירוד. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם להסכים להיעזר בחוכמתם של אחרים.

בריאות: הפסיכולוגיה משפיע על הביולוגיה. זו עבודה ידוע!! והמון המון מחשבות שליליות שרצות לכם בראש הם הגורם לרבים מהתסמינים הבריאותיים שאתם חווים. שינוי בגישה שלכם ובתפיסת עולמכם, יאפשר לכם ב"ה ליצור את השינוי הדרוש בזמן קצר.

ליוצאים לחופש: שיבושים, איחורים, עיכובים וכו' את כל אלה יש לקחת בחשבון וברוח טובה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

טיפ לשבוע טוב יותר: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב.

-

קשת:

הקלף השבועי מלמד על כך שרבים מכם נבחנים בשבוע זה במבחן של אמונה. אמונה בעצמכם ובבורא עולם. השבוע יתכן ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים קופת חולים, כלא, בסיס צבאי או מוסד. זהו שבוע לא פשוט ורבים מהקשתים, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו אתם חשים "אסורים" או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי  מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהו כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: בשבוע זה היכולת לשחרר מחשבות שליליות שגורמות לכם לסבל מיותר היא חשובה ביותר ולכן, אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד, אל תהססו לפנות לעזרה של איש מקצוע שיש בכוחו ללמדכם איך שתחררים ממחשבות שליליות ומרפים מן הפחד. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותנו'. ה' יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!

 

גדי:

התגברות של הצד הפסימי על הצד האופטמי מובילה אתכם בשבוע זה למצב של חשש/דאגה, מצב של עייפות נפשית ותשישות רוחנית. כול זה ועוד משפיעים על מצב הרוח של בני מזל גדי. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב עשו זאת מבלי להיגרר למקומות נמוכים. שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת כזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי.

בריאות: דאגות על רקע בריאותי מערערות את משקלכם הרגשי.. עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הכתפיים, גב, עמוד השדרה . השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והתחברו מחדש לכוח האמונה הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. בנוסף, קריאת מזמור סד' בספר תהלים יש בכוחה לחזק את רוחכם.

ליוצאים לחופשה: מומלץ לגלות סבלנות ולהכיל תקלות ועיכובים מתוך אמונה שכול עכבה לטובה ולכן אין טעם בלהתרגז. כמו כן, יש לקרוא את תפילת הדרך לפני כול נסיעה של מעל 20 ק"מ .  שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן. 

-

דלי:

עת לעשות!! זמן להוציא אל הפועל את היכולות שלכם. זו העת להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם.

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. אתם מסוגלים!!

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם. כמו כן טיפול בדיבור או עזרה ורבאלית שיש בהם סיעור מוחות יכולים להקל על הנפש ולעזור לגוף. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

 

דגים:

שבוע חיובי בפתח. עשייה שאתם עסוקים בה, יוצרת נחת בלבכם. אופטימיות מלווה באמונה יוצרת מצב רוח מרומם. השבוע יאופיין בתהלכי שקשורים בפיוס והשלמה ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי.

זוגיות: לאלו מכם שמחפשים אהבה זהו שבוע מוצלח במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה... אירוע משמח או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו עונג רב. טיול או חופשה עולים יפה.  שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: כולנו רוצים להשיג דברים גדולים בהשקעה מינימאלית. זהו הטבע האנושי: אדם רוצה להפוך לגאון בין לילה, ובאותו לילה גם לישון טוב...! אנחנו מוכרחים להבין שצמיחה אמיתית היא תהליך ממושך אשר דורש השקעה,התמדה ונחישות.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

052-3646914


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה