תושב בת ים מואשם בתקיפת נערה ואישה באמצע הרחוב



הנאשם טען בחקירתו כי ידע שהנערה שהותקפה על ידיו היא קטינה אך הוא נימק את מעשיו בכך ש"התלהב מיופיה".

אילוסטרציה: freepick

על פי כתב האישום, הנאשם, בן 54 תושב בת ים, פנה אל שתי נערות בנות 12 ו13 בעודן הולכות בבת ים. הנאשם החמיא להן וביקש שיחייכו ואז נגע בידה של אחת מהן ואמר לה "ילדים צריכים לחבק מבוגרים". לאחר שהצליחה להתרחק ממנו וכאשר עמדה חברתה עם גבה לנאשם, הוא חיבק אותה בחוזקה מאחור, ואמר לה "תביאי נשיקה". למרות התנגדותה, אחז בה ונצמד אליה עם גופו, כשהוא מכניס את ראשו מבעד לכתפה ומנסה לנשקה על פיה. כאשר עוברי אורח הגיעו למקום וסיעו לנערה, הנאשם חדל ממעשיו ונמלט מהמקום.

באותו היום, זמן קצר לאחר התקיפה הראשונה, הנאשם התנפל על אישה בעודה הולכת עם בתה בת ה-15, הצמיד אותה למעקה חדר המדרגות, הפיל אותה ארצה, נישק אותה על פיה בניגוד לרצונה, וניסה לקרוע את חולצתה. בתה של המותקפת קראה לאביה וכאשר הגיע הנאשם עזב את הבניין.

כעבור מספר שעות הוא נעצר והודה בביצוע המעשים. הוא טען בחקירתו כי נישק את השתיים "מרוב התלהבות״ מיופיין, למרות שידע כי מדובר בנערות ועשה זאת חרף התנגדותן. עוד אישר כי נישק את המתלוננת בחדר מדרגות ביתה, אולם לטענתו היא נפלה בעצמה כשניסתה לחמוק ממנו, והוא ניסה לעזור לה לקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי הנאשם ביצע מעשים מגונים בכוח במתלוננות זרות שראה ברחוב, ללא כל היכרות מוקדמת עמן, האחת מהן נערה כבת 12 שנים בלבד והמשיך ותקף מתלוננת נוספת. "הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר התערבות חיצונית, ולאחר שאחרים הגיעו למקום במטרה לסייע לנפגעות העבירה ולהרחיק את המשיב מהן. נוכח כל האמור, מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו", נכתב בבקשה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה