שלושה תושבי בת ים חשודים בתקיפה ופריצות בעיר אילת



שלושה תושבי בת ים, חלקם קטינים, חשודים כי יצאו למסע של עקיצות בחופשה בעיר אילת

ארכיון משטרה

משטרת אילת עצרה שלושה חשודים, תושבי העיר בת ים, מתוכם כשני קטינים בני 16 ו-17 בלבד, ואדם נוסף בשנות השלושים לחייו, אשר חשודים כי תקפו נהג מונית בעיר אילת באמצעות גז פלפל שרססו לעברו, ואף גם במספר של פריצות אל בתי עסק באילת בהם נגנב רכוש בשווי של למעלה מכ-30 אלף שקלים.

אמש (שלישי) התקבל הדיווח במשטרת אילת על תקיפתו של נהג המונית. על פי הדיווח, השלושה ניסו לשלם לנהג המונית באמצעותו של שטר מזוייף, נהג המונית שהבחין בשטר החשוד ודיבר איתם על כך, זכה לתקיפה מצידם באמצעות גז פלפל כלשאחר התקיפה השלושה נמלטו מן המקום.

לצד הדיווח על תקיפת נהג המונית, התקבלו מספר דיווחים נוספים בגין פריצות למספר בתי עסק ברחבי אילת. כולל חנות תכשיטים ממנה נגנב רכוש בגובה של עשרות אלפי שקלים.

כך נמסר מן משטרת אילת: "עם קבלת הדיווחים החלו במשטרת אילת פעולות חקירה מהירות, שהתמקדו באופן מואץ בחשיפת זהותם של חברי הכנופיה. בתוך כך, הפעילה המשטרה אמצעים טכנולוגיים אשר סייעו באיתור זהות החשודים, ואשר תוך זמן קצר הובילו את השוטרים להתחקות אחר החשודים ולהביאם לחקירה בתומה נעצרו".

בחיפוש שנערך בחדר בית המלון בו שהו החשודים, נתפסו תכשיטים גנובים ואף נמצא גם גז מדמיע. שלושת החשודים יובאו היום בפני שופט, המשטרה מתכוונת לבקש את הארכת מעצרם של השלושה ככל שיידרש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה