קטי פיאסצקי, מובילת המחאה בבת ים נגד המהפכה המשפטית: "אנחנו ננצח"



פיאסצקי, חברת מועצת העיר, לקראת ההפגנה הגדולה בבת ים במוצאי שבת הקרובה: "אנחנו נמשיך במאבק, מזמינה את הציבור הבת ימי להגיע"

תסחוף אחריה את הציבור החילוני? קטי פיאצסקי. (צילום: ינאי יחיאל)

לא סוד שהמחאות נגד המהפכה המשפטית תופסות תאוצה ברחבי המדינה. במוצאי שבת הקרובה גם בת ים מעלה הילוך עם הפגנה גדולה שצפויה להתקיים ברחבת התרבוטק. כבר בשבוע שעבר נערכה הפגנה ראשונה מרשימה בעיר, שכללה כ-200 נשים גברים וילדים שחוששים להמשך המדינה שלהם כמדינה דמוקרטית.

חברת מועצת העיר, קטי פיאסצקי, מובילת המחאה החשובה בעיר תהיה שם גם ותוביל בגאון מאות מפגינים שצפויים להכפיל, ואולי גם לשלש את כמות המפגינים לעומת ההפגנה בשבוע שעבר. פיאסצקי סיפרה לנו: "בשבת האחרונה הצטרפנו למחאה ששוטפת את ישראל. קיימנו את הפגנה הראשונה בבת ים כנגד ההפיכה המשטרית. כ-200 מפגינים ומפגינות הגיעו למחות נגד ממשלת ישראל שהכריזה מלחמה נגד הציבור הישראלי כדי לשרת אינטרסים של ממשלה עבריינית".

פיאסצקי עוד הוסיפה: "לפני הבחירות בת ים סומנה על ידי מפלגת הליכוד כאחד המעוזים החשובים שלה וראש הממשלה המואשם בפלילים הגיע אליה כמה פעמים במערכת הבחירות האחרונה. השינוי המיוחל יבוא מערים כמו בת ים, מזה הממשלה הרעה מפחדת. זאת רק ההתחלה. אנחנו ממשיכים בכל הכוח עד שננצח. אני מזמינה את הציבור הבת ימי שמתנגד לחקיקה המטורללת שרומסת את מערכת המשפט ופוגעת בזכויות של כולנו להצטרף למחאה".

על אף כל אותן מחאות מרשימות, נכון לשלב זה הממשלה הנוכחית ממשיכה בכל הכוח בהעברת החוקים שלדעת רבים ישימו קץ למדינת ישראל כמדינה דמוקרטית כפי שהכרנו אותה עד היום. מחאות ללא פחד, דווקא בעיר כמו בת, על ידי הובלתם של אנשים איכותיים שרוצים שיהיה פה טוב כמו קטי אולי ישמשו כפתח תקווה להמשך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה