קטי פיאסצקי הודיעה על ריצה לראשות עיריית בת ים



קטי פיאסצקי, חברת המועצה מטעם מרצ, הודיעה היום (שלישי) על תחילת המרוץ שלה לראשות העירייה ברשימת "בת ים חופשית ודמוקרטית". זאת לאחר שהודיעה כי לא תשב עם צביקה ברוט בקואליציה כמחאה על ההסכם שחתם עם עוצמה יהודית.

תסחוף אחריה את הציבור החילוני? קטי פיאצסקי. (צילום: ינאי יחיאל)

בפוסט שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה פיאסצקי: "מול ממשלה חשוכה ובהיעדר כל אלטרנטיבה ליברלית שתשמור על בת ים חופשית ודמוקרטית, החלטתי לקחת אחריות ולרוץ לראשות העיר, כדי שלכם ולכן - הציבור הליברלי, החופשי והדמוקרטי בבת ים יהיה למי להצביע."

פיאסצקי גם תקפה את המועמדים המובילים בבחירות לראשות העירייה, שלומי לחיאני וצביקה ברוט וכתבה: "לא תצטרכו להתלבט יותר בין עבריין מורשע לבין נציג של ממשלת החושך והביזה."

פיאצסקי היא ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית בבת ים ולאחרונה בן זוגה הותקף באגרופים באחת ההפגנות. בפוסט כתבה: "התחלנו מחאה אדירה, הגיע הזמן לתרגם אותה לקלפי בהצבעת מחאה המונית שתהפוך את בת ים לליברלית. היסטוריה. ברחובות אנחנו צועקים מידי שבוע דמוקרטיה, הגיע הזמן להביא את זה הלכה למעשה למועצת העיר ולראשות העיר. להפוך את בת ים לעיר דמוקרטית שתקדם דמוקרטיה ושיוויון."

לסיום, פיאצסקי כתבה על חזונה הליברלי והחילוני לעיר: "בת ים יכולה להיות אחרת. כי אנחנו רוצים בת ים חופשית שיש בה מקום לכולם.ן. בת ים שבה יש תחבורה ציבורית בסופי השבוע ובית קולנוע פתוח בשבתות ובחגים, בת ים שבה לא מקבלים שנאה והסתה נגד ציבורים שלמים בחברה הישראלית אלא מקדמים שוויון וסובלנות. עיר ששומרת על החופש והשוויון של כולם.ן."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה