צביקה ברוט: ״רסיסים גרמו לנזק בבת ים״



הצהרתו המלאה של צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, כפי שפורסמה היום (שלישי). ברוט תוקף: ״נרשמו הודעות כזב (פייק ניוז) ברשתות החברתיות, לגבי אירועים ביטחוניים בעיר. זוהי עבירה פלילית״.

עמוד הפייסבוק של צביקה ברוט

תושבות ותושבים יקרים,

עדכון אירועים:באזעקה שנשמעה אחה״צ בוצעו שורת יירוטים מעל בת-ים, אך לא נרשמו נפילות בעיר. היו כמה רסיסים שגרמו לנזק קל וללא נפגעים.
למרות זאת, בפיקוד העורף הודיעו הערב על הקלה במדיניות ההתגוננות, כך שמותר בגוש דן לקיים פעילויות חינוכיות ללא שום מגבלה ולהגדיל את מספר האנשים שמותר להם להתקהל יחד. ההחלטה באה לאור מידע מודיעיני והערכת סיכונים של הצבא.
*למרות זאת, לאחר הערכת מצב שקיימנו במרכז החירום העירוני החלטתי כי בבת-ים ההנחיות יישארו כפי שהן, בהתאם למה שהיה עד כה, ולא נאפשר כרגע הקלות נוספות.* בימים הבאים נמשיך לבחון את הנושא יחד עם הצבא.

פעילויות בית ספריות:לאחר שאתמול חזרו גני הילדים לפעול במתכונת מצומצמת, יחזרו מחר גם בתי הספר לקיים פעילויות מצומצמות למספר קטן של ילדים בכל פעם.

שימו לב: פיקוד העורף אמנם הודיע שממחר ניתן להחזיר את מערכת החינוך לפעילות מלאה ושגרתית, אך למרות זאת אנו ממשיכים בבת-ים לפעול בימים הקרובים במתכונת שגרת החירום, ליתר ביטחון.

בהתאם לכך, כל מנהל ומנהלת הודיעו להורים מה יהיה אופי הפעילות ולאילו כיתות הן מיועדות בכל יום.

במקביל תימשך הפעילות בגני הילדים ובחינוך המיוחד כפי שהיה בימים האחרונים.

אני שב ומזכיר שכל הפעילויות החינוכיות מיועדות רק להורים שמעוניינים בכך, ואינן חובה.

היום נרשמה היענות גבוהה יחסית בגני הילדים, אליהם הגיעו 41% מהילדים. בחינוך המיוחד הגיעו כ-65%.

כלל הפעילויות יתקיימו בסמוך למרחבים מוגנים, והן ילוו באבטחה מוגברת ובתיאום מלאה עם קציני הביטחון של העיריה, המשטרה וצה״ל.

הודעות פייק: גם היום נרשמו הודעות כזב (פייק ניוז) ברשתות החברתיות, לגבי אירועים ביטחוניים בעיר.
אנחנו מבקשים לחזור ולהגיד: זו עבירה פלילית להפיץ מידע שגוי כדי לזרוע בהלה, והמשטרה כבר חוקרת את חלק ממפיצי ההודעות הללו.

אנא, סמכו רק על המידע שמגיע מהגורמים הרשמיים: בקבוצת עדכוני הווטסאפ לחירום, בדף הפייסבוק שלי ושל העיריה, המשטרה, ופיקוד העורף בלבד.

* הדלקת נרות לזכר הנופלים:* הערב קיימנו אירוע מרגש ברחבת התרבוטק: הדלקנו עם חניכי תנועות הנוער 1300 נרות זיכרון לזכר הנופלים, בהם גם בנות ובני העיר בת-ים.
בתוך הימים הקשים הללו, בני הנוער הללו הם נקודת אור משמעותית מאד גם עבור עם ישראל, וגם בעיר שלנו. הם משקיעים שעות בהתנדבות וברצון לתרום ולעזור למפונים, ללוחמים, ולמשפחות נזקקות בבת-ים. מגיע להם חיבוק ענק.

אעדכן כרגיל בהמשך בכל התפתחות, ובינתיים מאחל ערב שקט לכולנו.

צביקה ברוט
ראש העיר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה