סמל העלייה: יבגני ליפשיץ, מקים "בית המהנדסים" בבת ים, הלך לעולמו



יבגני ליפשיץ, יו"ר "העמותה לקידום מדענים והמהנדסים עולים" שהפעילה את בית המהנדסים, הלך לעולמו בטרם עת: "תמיד יזכרו אותו כמנטור חכם, חבר אדיב ואדם שליבו חסר הגבולות הכיל את כל האהבה לעירנו".

 יבגני ליבשיטס ז"ל

בבית המהנדסים בבת ים, בהובלתו של יבגני ז"ל והעמותה שעמד בראשה, משמש למעלה מ20 שנה עולים חדשים בעיר אשר לוקחים חלק פעיל בפרויקטים העירוניים שונים כגון: פסטיבלים, תערוכות אומנות, התנדבות וכולי. במסגרת פעילות בית המהנדסים מתקיימת פעילות חברתית-קהילתית מגוונת: חוגים, קורסים, טיולים, אירועי תרבות, הרצאות וייעוץ משפטי חינם.

אנסטסיה סער, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הקליטה ספדה לו היום: "יוג'ין הקדיש עצמו לשירות בת ים ותושביה, בהובלת בית המהנדסים, מקום שהפך למרכז אמיתי של חיי תרבות וחברה למאות אזרחים.יוג'ין לא היה רק מנהיג, הוא היה הנשמה והלב של בית המהנדסים. האינטליגנציה, הכנות, ההתלהבות והכישורים הארגוניים שלו אפשרו לו ליצור מרחב ייחודי שבו אנשים מכל הגילאים, תחומי עניין ודעות יוכלו להתאחד, לתקשר, ללמוד וליצור.

בזכות עבודתו הבלתי נלאה של יוג'ין, בית המהנדסים הפך לבית אמיתי עבור תושבי בת ים רבים.

כאן הם יכלו למצוא חברים חדשים, אנשים בעלי דעות דומות, להשתמש בכישרונם, לגלות ידע ותשוקות חדשות. יוג'ין דאג שכל תושב חדש בישראל ירגיש בנוח, מבוקש וחלק מקהילה ידידותית בארצנו. עזיבתו היא אובדן בלתי הפיך לכולנו. תמיד יזכרו אותו כמנטור חכם, חבר אדיב ואדם שליבו  חסר הגבולות הכיל את כל האהבה לעירנו."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה