מכות ואיומי רצח: הסיוט שחוותה תושבת בת ים מבן זוגה



פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום כנגד ל.ר. תושב בת ים כבן 33. בכתב האישום מתואר כיצד הנאשם הכה את אשתו, גרם לה לחבלות קשות ואף איים לרצוח אותה.

אילוסטרציה: freepick

מכתב האישום שהגישה עו"ד הנרייט טיבי עולה כי הנאשם מתגורר בבת ים יחד עם המתלוננת ובתם בת ה-4.  בעת ששהה עימה בדירה, קבלה המתלוננת הודעה באפליקציית הטיק-טוק והנאשם חשד בה כי היא בוגדת בו עם אחר. בתגובה לכך, שבר הנאשם כד פרחים והטיח את הטלפון של המתלוננת על הקיר, עד שנשבר גם הוא.

בעת שהמתלוננת התכופפה לקחת את מכשיר הטלפון שלה, תקף אותה הנאשם והפילה לרצפה בסלון בכך שמשך אותה משערות ראשה לעבר הרצפה. בעודה על הרצפה, התיישב עליה והכה אותה בעוצמה בפניה וראשה באמצעות אגרופים וסטירות עד שהחלה לדמם בראשה ובעינה. בהמשך לכך, חנק אותה ואמר לה: "את מבינה שאני הורג אותך".  לאחר שהמשיך להכותה, אמרה לו המתלוננת "תעצור, אני אמא של הבת שלך", ובתגובה לכך השיב לה הנאשם "היא לא צריכה אמא כמוך".

הנאשם המשיך להכות את המתלוננת באגרופים וסטירות, וכן הטיח את ראשה ברצפה בחוזקה מספר פעמים בעת שהמתלוננת צרחה מכאבים. לבסוף, הצליחה המתלוננת להשתחרר מאחיזת הנאשם וברחה מהדירה בעודה יחפה. בעת יציאתה מהבניין הבחין בה עובר אורח שעצר את רכבו, סייע לה והזעיק את אביה. הנאשם החליף את חולצתו שהייתה מוכתמת בדם, הלך אחרי המתלוננת וכאשר פגש בה בכניסה לבניין אמר לה "ככה מגיע לך". כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלוננת חבלות חמורות, שברים מרובים בעצמות הפנים, חבלת ראש ודימומים פנימיים. המתלוננת נזקקה לתפרים באזור עיניה, והיא אושפזה למשך ימים.

לפני כשנה, כאשר התגוררו הנאשם והמתלוננת יחד עם הוריה של המתלוננת בדירה, חזרה המתלוננת לדירה מבילוי עם חברתה. המתלוננת נפלה על המראה בבית והנאשם סבר שהיא שיכורה והכה אותה באגרופים ברגליה.

כשלושה שבועות לאחר מכן, כאשר התבשרה המתלוננת שהיא מקבלת קידום בעבודתה, התקשר אליה הנאשם מספר רב של פעמים כדי לבדוק היכן היא נמצאת, וכאשר הגיעה לדירה צעק עליה ודרש שתתפטר מעבודתה ותשאר לעבוד בבית. לאור דבריו, החל ויכוח בין הצדדים ובתגובה לכך היכה הנאשם את המתלוננת באמצעות מכת אגרוף בפניה. כתוצאה ממעשים אלה, נפלה המתלוננת על הקרקע, נחבלה ודיממה. עקב פחדה מהנאשם, התפטרה ממקום עבודתה והחלה לעבוד מהבית. 

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של חבלה בכוונה מחמירה כלפי בן משפחה, איומים, היזק בזדון ותקיפה בנסיבות מחמירות (בן זוג).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה