מדוע צביקה ברוט רוצה להרדים את הבחירות בבת ים?



צביקה ברוט סגר דילים הקבוצות החרדיות/דתיות בבת ים שיתמכו בו בבחירות הקרובות תמורת הטבות שיקבלו וחיזוק שמירת השבת בבת ים. מכאן משמבחנתו הוא היה מעדיף שתושבי בת ים שאינם חרדים, לא יגיעו להצביע או לכל הפחות יבואו להצביע באחוזים נמוכים מאוד ולכן יצא בקריאה למועמדים לעצור את קמפיינים הבחירות.

לחיאני מול ברוט

כידוע, בעקבות המלחמה נדחו הבחירות ב3 חודשים, רבים מצעירי בת ים נמצאים במילואים, אצל משפחותיהם ואצל אחרים הבחירות המקומיות לא על סדר היום ומבחינת ברוט כך הוא היה מעדיף שישיאר.

צביקה ברוט הודיע השבוע - "מצד אחד, אסור שהמלחמה תפגע בהליך הדמוקרטי, וחייבים לשמור על שגרה גם בזמן חירום. מצד שני, אי אפשר לעשות קמפיינים פוליטיים בתקופה זו". מטה הבחירות שלנו יפעל מאחורי הקלעים. הם יעבדו במוקד טלפוני, יכינו לוגיסטיקה ליום הבחירות, אבל ללא מודעות בעיתונים ובחוצות".

מה שלא סיפר ברוט הוא שהוא די חושש מהסחף שנוצר חזרה אל שלומ י לחיאני בבתים וכי  ברוט עצמו סגר דילים פוליטים שעשויים להביא לו את הניצחון בתנאי שהבת ימים השורשיים לא יבואו להצביע. ברוט בונה על קולות החרדים שם יש לו רוב ומקווה שהציבור הכללי בבת ים שלשלומי לחיאני יש בו את הרוב. יישאר בבית.

כך גם "החזית הדתית" בראשות מ״מ ראש העיר רפאל ברנז שתומכת בצביקה ברוט,  הצטרפה והודיעה על השעיית הקמפיין בתקווה שלחיאני ואחרים ילכו אחריהם ויגרמו לבת ימים להישאר בבית..

כדי שזה יקרה – החרדים וברוט צריכים להרדים את הבחירות. השאלה כיצד יגיב לכך שלומי לחיאני


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה