צביקה ברוט מונע ממועמדים אחרים לפרסם שלטי בחירות בבת ים: המועמדים טוענים ל"דיקטטורה בבת ים"



למרות שהעתירה נגד ההחלטה התקבלה בוועדת הבחירות: צביקה ברוט עדיין לא מאפשר למועמדים אחרים לתלות שלטים בבת ים. לחיאני ובכר טוענים: "דיקטטורה בבת-ים". ברוט מנגד טוען: "המהלך נעשה מתוך רצון לשמור על טוהר הבחירות".

לאחר שהשופטת מיכל אגמון, יו"ר ועדת הבחירות קיבלה את העתירה נגד החלטת החברה לתרבות פנאי וספורט שבראשה עומד צביקה ברוט, שלא לאפשר למועמדים פוליטיים לפרסם על גבי מכוונים, וגבתה מהחברה לתרבות פנאי וספורט הוצאות משפט בסך של 5000 ש"ח - צביקה ברוט באמצעות הדריקטוריון שלו בחברה העירונית מעכבים את הנושא ובינתיים מונעים ממתמודדים אחרים לשכור שטחי פרסום בעיר.

השופטת אגמון בקבלת העתירה אמרה: "מניעת כל פרסום על שלטי הפרסום שבשליטת המשיבה יוצרת יתרון לא הוגן לראש הרשות המכהן... ההחלטה לא לאפשר לאיש מהמועמדים לפרסם על שלטי החוצות של חברת בת ים אינה שוויונית מהבחינה המהותית".

למרות החלטתה של השופטת וקבלת העתירה כנגד החברה העירונית בה שולטת ברוט - דריקטוריון החברה קיבל החלטה אמש להמשיך ולמנוע את פרסום שאר המועמדים בבחירות על השלטים העירוניים, דבר שמונע בחירות הוגנות בבת ים.

המועמדים נגד ברוט טוענים כי מדובר ב"דיקטטורה בעיריית בת ים". שלומי לחיאני מסר: "לא ייתכן שאצלנו בבת-ים יש ניסיון להחליש את הדמוקרטיה ולמנוע בחירות הוגנות, זה פשוט הזוי שדריקטוריון החברה העירונית מתעלם מועדת הבחירות ומאמירותיה של השופטת אגמון".

שלומי לחיאני

יוסי בכר, המתמודד גם הוא נגד ברוט בבחירות, טוען בנוסף כי ברוט "מטיל אימה באמצעות עובדיו על מי שתולה שלטים לא שלו". 

בכר מסר בנוסף: "זה עשרות שנים נוהגים כל המתמודדים בעיר כולל ראשי העיר המכהנים, להשכיר את שלטי החוצות של החברה לתרבות פנאי וספורט השייכים לעיריה. בחלוקה שווה והוגנת ובתשלום לכולם. השנה החליטו אלי יריב וצביקה ברוט שהם מבטלים את הנוהג הזה מתוך פחד ושכרון שליטה. פחד משתק אותם והם מפעילים לחץ על כולם כדי למנוע דמוקרטיה אמיתית בעיר בת ים לפעמים אני מרגיש שאצל ארדואן דמוקרטי יותר."

ברוט הגיב בעבר בעמוד הפייסבוק שלו על ההחלטה וכתב: "מתוך רצון לשמור על טוהר הבחירות, החלטנו שלא יהיה נכון להכניס פוליטיקה למתקנים עירוניים. הם מיועדים להציג פעילות עירונית לטובת התושבים, לספק מידע על אירועים, ולא לשמש פלטפורמה לקידום אישי של פוליטיקאים."

יוסי בכר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה