כבוד: רננה רדי מבת ים זכתה בתואר "מחנכת השנה" ממועצת ארגוני הילדים והנוער



רננה רדי, קומונרית בסניף "עוז" בת ים עמידר, זכתה בתואר "מחנכת השנה", מטעם מועצת ארגוני הילדים והנוער: "נותנת את כל כולה במענה לחניכים, להורים ולקהילה כולה".

רננה ורדי

תנועת עוז, בה משמת רננה כקומונרית, משמשת כמקור חינוך ערכי משמעותי עבור ילדים בהשלמה לחינוך הפורמלי בבית הספר. התנועה פועלת במשך 35 שנה ומעניקה לילדים מידי שבוע פעולות שבועיות, סדנאות חינוכיות, טיולים וסיורי חוויה לאומי ויהודי, סמינריונים וחידונים.

רננה ורדי מבת ים, זכתה בתואר על כך שהצליחה לעמוד באתגרים רבים שליוו את הסניף בשנה האחרונה: "למרות הקושי בפעילות בשכונה ובתפקיד, רננה נותנת את כל כולה במענה לחניכים, להורים ולקהילה כולה", נכתב בנימוקי הזכייה, "דוגמא לכך היא במאמץ שלה לעזור לחניכי הסניף להגשים את רצונותיהם למרות הקשיים. מדריכי הסניף רצו להוציא חולצות עם גלופה סניפית לקראת פעילות משותפת ונתקלו בקשיים מול הורי החניכים, רננה פנתה לכל הורה ועזרה לשכנע את אותם. מי שלא היה ביכולתו לממן חולצה, השיגה סבסוד בכוחות עצמה. והכל, על מנת לחזק את השייכות של החניכים לסניף."

במהלך תקופת המלחמה, סניף עמידר בבת ים בו רננה משמשת כקומונרית, נתן מענה מקיף לצורכי קהילת השכונה, תוך חשיבה יצירתית בהתאם להנחיות. הסניף קיים פעולות בזום, חילק ערכות לחלוקה לבתים ועוד פעילויות רבות שסייעו לקהילה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה