חשבונות מים מנופחים וחיובים על נזילות מומצאות: מי בת ים שותה את כספי התושבים



מפניות שהגיעו ל"בת ים נט" עולה כי בתקופה האחרונה תאגיד "מי בת ים" מחייב את תושבי העיר לשלם סכומים מופרכים בחשבונות המים החודשיים ומפברק נזילות שלא היו ולא נבראו כתירוץ לכך: "ישנם דיירים שכלל לא היו בבית בגלל המצב הביטחוני וקיבלו חשבונות עם סכומים הזויים של 500-700 ש"ח".

מערכת האתר

בימים אלו, מתארגנת תביעה ייצוגית כנגד תאגיד מי בת ים בטענה כי התאגיד מבקש מתושבי העיר לשלם חשבונות מופרכים ומפברק נזילות בבניינים כתירוץ לכך. בקבוצת הוואטסאפ של מארגני התביעה חברים למעלה מ100 תושבי בת ים אשר רובם ככולם מעלים טענות קשות כלפי התאגיד: "עברתי לרמת הנשיא לאחרונה וכל מי שפגשתי התלונן על חשבון מים מנופח ולא הגיוני", מספרת תושבת העיר. "הייתה מישהי שסיפרה שהיא והבן זוג שלה לא גרו חודשיים בדירה וקיבלו חשבון מים על סך 700 ש"ח".

התושבים מספרים כי התאגיד טוען לנזילות בבניינים שלא היו ולא נבראו , אשר גורמות לחריגת מים, ובעקבות כך גובה מהם את הסכומים המופרכים הנעים בין 500 ל700 ש"ח בחודש: "כמעט כל מי שפנה אליהם בניסיון לברר את מהות הסכום המבוקש בחשבון, נענה שיש אצלו נזילה בבניין - אך הנזילות הללו לא היו ולא נבראו".

לשם השוואה, חשבון המים הממוצע לזוג בישראל לשנת 2023 עומד על כ-50 ש"ח לחודשיים. לתושבי בת ים לעומת זאת, הסכום עומד על פי עשרה ויותר והתושבים חסרי אונים מול התאגיד ונאלצים בכל חודש להיפרד ממאות שקלים ועוד בתקופת מלחמה בה מרבית האזרחים ניצבים מול קשיים כלכליים.

תגובת "מי בת ים" תפורסם כשתתקבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה