הציונות הדתית בבת ים תתמודד עצמאית בבחירות



השבוע נערך מפגש בנוכחות ראש מוסדות 'אורות התורה', הרב דוד חי הכהן שהביע תמיכה במועמד הציונות הדתית.

מפגש ראשון של "הציונות הדתית"

מפגש פעילים ראשון של אברהם חקק, העומד בראש רשימת הציונות הדתית בבת ים, התקיים השבוע. במפגש נכחו גם אישים בולטים בקהילה הדתית בעיר. המפגש, שנעשה בנוכחותו ובתמיכתו של הרב דוד חי הכהן, ראש מוסדות "אורות התורה", היה הראשון בדרך להקמת נציגות משפיעה במועצת העיר.

אברהם חקק, המוביל את סיעת "הציונות הדתית" המתמודדת למועצת העיר בת ים, נפגש עם רבנים ואישי ציבור מהציונות הדתית ביום חמישי באולם בית הכנסת בעיר. בין המשתתפים במפגש, נכחו רבנים ואישי ציבור מרכזיים בקהילות הציונות הדתית של העיר, ובראשם הרב דוד חי הכהן, ראש הישיבה "נתיבות ישראל" בבת ים. במהלך המפגש דיברו הנוכחים יחד עם אברהם חקק על אחריותם לדאוג לעתיד העיר בת ים כחברים מן המניין במועצת העיר. בנוסף, דנו המשתתפים בתפקיד סיעת ה"ציונות הדתית" והגדלת השפעתה על המצב בעיר בבחירות הקרובות.

אברהם חקק. (צילום: עמנואל מימון)

אברהם חקק, ראש רשימת הציונות הדתית בבת ים: "כציבור, נשפיע על העיר שלנו, על השכונות שלנו, על הקהילות, הרחובות שלנו, בתי הכנסת והבתים של כולנו. אנחנו צריכים לעשות את זה בעצמינו. להיות בין מקבלי ההחלטות ולדאוג לקהילות הציונות הדתית, להשפיע על התרבות ולקדם את החינוך בעזרת השם. ביחד ניקח אחריות, ביחד נקדם את הערכים שלנו, ביחד נקדם את הקהילות שלנו. בשבוע הקרוב נקדם מספר מהלכים כדי לפתוח בקמפיין בחירות, תחילת דרכה של "הציונות הדתית" בעיר. אנו לא יוצאים נגד אף אחד, אך הגיע הזמן לדאוג גם לצרכים החשובים של הקהילה הציונית דתית בעיר"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה