הנאשמת בתקיפת הנכה בבת ים: "אמן וכל הרוסים ימותו", "הייתי דורסת אותו"



הדברים נאמרו בחקירתה של ספיר, הנאשמת בתקיפה. אחיה יצחק, נתפס לאחר שהמשטרה חיפשה אותו במשך שבוע ויוגש נגדו היום (שני) כתב אישום.

דוברות המשטרה

התמונות הקשות שפורסמו בשבוע שעבר המציגות את האחים, ספיר ויצחק, תוקפים באכזריות אדם נכה באמצע הכביש באמצעות הקב שלו, יצרו זעזוע רב במדינה.

בית המשפט החליט לשחרר את האחות, ספיר דמרי, למעצר בית לפני שבוצע לה תסקיר מסוכנות, בשל גילה הצעיר והיעדר עבר פלילי. בחקירתה, לאחר שצפה בסרטונים אמרה דמרי משפטים כמו: "מניאק בן זונה, רוסי, ספרתי ארבע מכות, ועכשיו תרשום שהוא נתן לי יותר. חרטא ברטה, מה רשמת בן זונה, אז תרשום אמן וכל הרוסים ימותו" ו"חבל שלא משאית עלתה עליו, אם זה היה חוקי אני היית דורסת".

בכתב האישום שהוגש נגדה מצויין כי נסיבות האירוע מגלות חומרה ומסוכנות גבוהה עקב תקיפת הקורבן בצורה כה חמורה וברוטאלית. בנוסף, בעוד הנכה נותר שרוע על הכביש, ספיר נמלטה מהמקום במהירות ואף דרסה את הקב שהיה לצידו. לאחר מכן, הגיעה ספיר למשטרה על מנת להגיש תלונה כוזבת כאילו היא זו שהותקפה על ידי המתלונן והצליחה לברוח בעוד המתלונן הכה את אחיה, טענה עליה חזרה גם בחקירתה. לבקשתו של המתלונן השרוע על הכביש שיישאר במקום עד שתגיע המשטרה, ענה אחיה יצחק: "אם אתה מתלונן עלינו אני אמצא ואהרוג אותך" ונמלט מהמקום בריצה.

בימים האחרונים, שהה יצחק בצפון והוא נעצר בסופ"ש האחרון והובא לבית המשפט.

רס"ב משה פויסטרו שהציג הצהרת תובע לפני שיוגש כתב אישום אמר: "מדובר בתיק שחצי מדינה ראתה את הסרטונים כיצד החשוד ואחותו מכים אדם נכה עם קביים. החשוד נמלט, הוצא צו מעצר ובעיתוי שלא ברור מדוע, הוא חיכה לכתב אישום בעניין אחותו. הוא הסגיר עצמו לתחנה ואמר שלא ידע שמחפשים אותו, אבל היה בצפון כל התקופה". 

סנגורו טען מנגד כי הוא לא נמלט, אף אחד לא פנה אליו והוא התייצב אתמול בתחנה. עוד טען, כי לפי הסרטונים נראה כי חלקו של יצחק קטן והוא רק מנסה להפריד בין הנכה לבין אחותו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה