הלב של בן: פרויקט הנצחה מרגש לתושב בת ים בן רומנו ז"ל



בן רומנו ז"ל נהרג השנה בתאונת אופנוע. משפחתו וחבריו של בן ז"ל, שהיה מתנדב במד"א, במשטרה, בעמותות שונות וגם כאדם פרטי, החליטו להנציח אותו דרך ההתנדבות שכל כך אפיינה אותו. מחר (שני) ייערך אירוע ענק של פרויקט "הלב של בן" של חלוקת סלי מזון למשפחות בסיכון, קשישים וילדים.

בן רומנו ז"ל. באדיבות המשפחה.

בחודשים האחרונים משפחתו וחבריו של בן רומנו ז"ל עבדו בשיתוף עם ארגון "פתחון לב" ובעזרת מימון המונים לאסיפת סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת ראש השנה.

מחר (שני) תצא לדרך חלוקת סלי המזון למאות בתים שזקוקים לכך בבת ים. מארגני הפרוייקט מחפשים מתנדבים עם רכבים שפנויים לחלוקה בסבבים של חצי שעה לסירוגין: 17:00-17:30, 17:30-18:00, 18:00-18:30 ו18:30-19:00.

המתנדבים יוכלו להגיע גם עם ילדיהם שיהנו בזמן החלוקה מהפנינג של ארגון קק"ל.

לפרטים ניתן להתקשר למספר: 054-5508472.

רלי רומנו, אימו של בן רומנו ז"ל: "אנו צריכים אתכם, ואת הלב שלכם עזרו לנו להמשיך את דרכו של בן, להנציח את צוואתו ולצאת בכוח גדול להגשמת הפרויקט המרגש הלב של בן. פרויקט שממלא את ליבי כי אין לי ספק שבן צופה ממושב המלאכים וגאה שבזכותו נמשיך לשמח ולהפיץ אהבת חינם. אנו קוראים לכל מי שיכול לעזור ולתרום במוצרים, בחלוקה, בהפצה ובכל מה שניתן כי רק ככה נצליח להאיר לבבות, רק אהבה תחזיר אהבה. הצטרפו אלינו למסע של אהבה ותזכו בברכה."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה