ג'ני ניסימבוים מבת ים נרצחה בנובה, משפחתה מגייסת תרומות להכנסת ספר תורה להנצחתה



ג'ני ניסימבוים ז"ל מבת ים נרצחה ב7 באוקטובר במסיבת הטבע ברעים. כעת, משפחתה מבקשת להנציחה בהכנסת ספר תורה: "היא הייתה עולם ומלואו ,פרח יפה שאהבה את החיים. תעזרו לנו לקבל את הזכות ולהכניס ספר תורה."

ג'ני ניסימבוים ז"ל

בן דודה של ג'ני ז"ל, יורי ניסימבוים, סיפר על רגעי האימה שהיו שעותיה האחרונות של ג'ני: "ב-7.10 היא הלכה עם חברה ובן דודה לפסטיבל המוזיקה ברעים ,בשעה 9:45 היא שלחה מיקום אחרון וביקשה עזרה ואף אחד לא הגיע. היא נרצחה ליד המקררים בבר ,בזמן שניסתה למצוא מקום מסתור ממחבלי חאמס שהרגו אותה עם ירי בצוואר."

"ג׳ני נרצחה במקום בלי יכולת להגן על עצמה ובלי יכולת לברוח", מוסיף יורי, "הם נקלעו לסיטואציה שבלתי אפשרי היה לצאת ממנה בחיים".

ג'ני ניסימבוים ז"ל

יורי מתאר את ג'ני כאדם נדיב שתמיד עזר לזולת וחיפש רק לעשות טוב: "היא הייתה עולם ומלואו, פרח יפה שאהבה את החיים. נרתמת לעזרה לכל אדם שבמצוקה. לכל מקום שאליו ג׳ני היתה מגיעה היא היתה משאירה שובל של מעשים טובים וטוב לב."

כעת, משפחתה של ג'ני ז"ל מבקשת להנציח אותה בהכנסת ספר תורה ומבקשים לכך את תרומות הציבור: "בזכות תרומתכם נוכל להנציח את שמה ולכתוב ספר תורה. מאוד חשוב לי להנציח את ג'ני הי"ד."

למתן תרומה למען הנצחת ג'ני ניסימבוים ז"ל - לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה