ג׳ני כרמלי וויקטוריה גורלוב, תושבות בת ים, נרצחו במסיבת נובה



ויקטוריה גורלוב וג'ני ניסימבוים הי"ד מבת ים נרצחו בטבח במסיבת נובה.

ג'ני ניסימבוים כרמלי (32) מבת ים, הגיעה למסיבת הטבע נובה ליד רעים בערב שישי. היא הוגדרה כנעדרת מאז המסיבה וכאמור היום (ראשון) נודע על מותה.

עומר כרמלי, הפרוד של ג׳ני, סיפר על רגעי האימה: ״בשיחה הראשונה היא נשמעה רגועה מאוד, היא לא הבינה מה קורה שם. אני מניח שהם חשבו שיורים טילים והם יתקפלו ויחזרו הביתה. בפעם השנייה ששוחחנו, כשהיא לחשה בטלפון, היא כבר נשמעה מפוחדת - נשמע שהיא לא מאמינה שזה קורה. כולם היו באמונה שיבואו להציל אותם, שהמחבלים יברחו ושאנחנו חזקים, אבל אף אחד לא בא להציל אותם. בהודעות האחרונות שכתבה לחברותיה, היא התחננה שיעזרו לה, כנראה שכבר הייתה פצועה. כשהיא סיפרה לי שהיא הולכת למסיבה, איחלתי לה שיהיה לה 'כיף'. אני מצטער שלא אמרתי לה שלא תלך". הלווייתה התקיימה היום.

יהי זכרה ברוך

ויקטוריה גורלוב ז"ל ואלכסנדר סמוילוב ז"ל שימשו כמאבטחים במסיבה ונרצחו על ידי מחבלים. הלווייתם תצא היום (ראשון) בשעה 17:00 מבית העלמין חולון. 

יהי זכרה ברוך

סוף השבוע נערכו הלוויות הנרצחים אשר שמותיהם פורסמו בשבוע שעבר: איש המשטרה רנ"ג בדימוס אמנון בצלאל הי"ד, מאמן הספורט ומורה בי״ס ראשונים אלון שמלי הי"ד, שי שלום אליאור מוצפי הי"ד, לוחם הצנחנים סמל ראשון אופק ארביב הי"ד, שירן גנון הי"ד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה