גונבים ארנקים בתחנת האוטובוס: התושבים מדווחים על כנופיית כייסים בבת ים



לידי "בת ים נט" הגיעו פניות מתושבי בת ים על כנופיית כייסים אשר גונבת ארנקים באופן סדרתי בתחנת אוטובוס ברחוב העצמאות: "היא דברה עם נהג האוטובוס ותוך כדי גנבה לאמא שלי את הארנק".

מערכת האתר

תושבת בת ים מספרת כי בשבוע שעבר אימה עלתה על קו מתחנת האוטובוס ברחוב העצמאות 63: "כשאימי באה לרדת מהאוטובוס, נעמדה מאחוריה אישה ושוחחה עם הנהג. לאחר שאימי ירדה מהאוטובוס היא ראתה שהארנק שלה נגנב". אמה משערת כי תוך כדי השיח עם הנהג, האישה שעמדה מאחוריה היא זו שגנבה לה את הארנק.

אותה תושבת, מספרת על אירועים שקדמו לגניבת הארנק של אימה אשר מעלים חשד לקיום כנופיית כייסים בעיר: "לפני מספר שבועות הלכתי סמוך לתחנת האוטובוס. פתאום שמעתי אישה צועקת שגנבו לה את הארנק ושיש כייסים בתחנה". 

בנוסף היא מספרת על אירוע בו לכאורה, היא זו שכמעט ונפלה קורבן לכייסים: "שבועיים לאחר אותו אירוע, חיכיתי בתחנת האוטובוס לקו. לפתע, מישהי נפלה עליי בפתאומיות. הגוף הגיב והדפתי אותה". לאחר מכן, היא מספרת שאותה אישה החלה לגעור בה ושכמה מהממתינים בתחנה נעצו בה מבטים לאורך זמן רב.

מערכת האתר

לאחר האירוע בו הארנק של אימה נגנב לכאורה, התושבת הגיעה עם אמה לתחנת המשטרה ושם לטענתה נאמר לה כי בסבירות גבוהה בית המשפט ישחרר את הכייסים עקב חסר מסוכנות לציבור לכן אין טעם בהגשת התלונה.

התושבת ביקשה שנצרף את קריאתה לעיריית בת ים להקמת סיירת עירונית אזרחית: "אני קוראת לסיירת אזרחית בבת ים שתגן על האזרחים בזמן אמת מפני מקרים של גניבה לאור יום כפי שאירע לאימי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה