בת ים מציינת 100 שנים: חגיגות המאה יוצאות לדרך
25.06.26 / 09:04
עיריית בת-ים משיקה את אירועי חגיגות ה-100 לעיר תחת הסיסמה: "בת-ים. רק התחלנו". במסגרת חגיגות המאה צפויים להתקיים לאורך השנה מגוון אירועי תרבות, קהילה, ספורט ופנאי לכל המשפחה.

החגיגות יסמלו את הדרך הארוכה שעברה העיר מאז הקמתה ועד להפיכתה לאחת הערים המתפתחות והמרכזיות בישראל, לצד מבט אל העתיד והמשך הפיתוח העירוני.
בעירייה מזמינים את התושבים לקחת חלק בשלל האירועים המתוכננים ומבטיחים שנה חגיגית במיוחד, שתשלב בין ההיסטוריה, המורשת וההישגים של העיר לבין החזון לשנים הבאות.
"בת-ים 100 – רק התחלנו", אומרים בעירייה, ומצהירים כי חגיגות המאה יהיו נקודת פתיחה לעידן חדש של צמיחה, התחדשות ועשייה למען תושבי העיר.
