ברוט תבע את הפעיל החברתי מבת ים - באתרים לא דייקו בנוסח הסכם הפשרה



ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט הגיע לפשרה עם הפעיל החברתי מאיר בכר אותו תבע על פרסומים שקריים. לפי הפשרה, בכר יתנצל ויסיר את הפרסומים השקריים ובמידה וימשיך להפיצם או לפרסם פרסומים שקריים אחרים יחויב לשלם לברוט 150 אלף ש"ח - אלא שכותרות במספר אתרים טענו כי בכר יפצה את ברוט בסכום שנקבע כבר עכשיו: "פגעו בשמי הטוב".

עמוד הפייסבוק של צביקה ברוט

בהסכם הפשרה נכתב כי כנגד הנתבע, מאיר בכר, ייפסק סכום של 150,000 ש"ח ונדרש ממנו להתנצל בפני עוקביו ברשתות החברתיות על פרסום הדברים ופגיעה בשמו של הטוב של ראש העיר - דבר אותו בכר ביצע מיד לאחר מתן גזר הדין.

לאחר התביעה, פורסמו במספר אתרים כמו: גל גפן ו"וואלה" כותרות לפיהן בכר יפצה כעת את ברוט ב-150 אלף שקלים. אך כאמור הדברים, לפחות במצב הנתון כרגע, אינם מדויקים.

מאיר בכר. צילום: קובי קואנקס

במסגרת הפשרה, הסכים ברוט שלא לדרוש מבכר לשלם את הסכום שנפסק נגדו - כל עוד לא ימשיך להפיץ פרסומים שקריים על ראש העיר והעירייה ויפרסם את סרטון ההתנצלות שיאושר על ידי ברוט. במידה ויפיץ פרסומים שקריים, ראש העיר יוכל לדרוש מבכר לשלם את הסכום במיידי.

בשיחה עם "בת ים נט", טוען בכר כי הכותרות פגעו בשמו הטוב: "הגענו לפשרה ועשיתי את כל מה שהוטל עליי: התנצלתי ומחקתי את הפוסטים. הכותרות האלו פגעו בשמי הטוב".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה