אורלי הולכת ומתעוורת - מחלקת הרווחה בבת ים מסננת את בקשותיה למימון הסעות



אורלי כהן, תושבת בת ים, הולכת ומאבדת את ראייתה לחלוטין. במשך ארבעה חודשים היא פונה למחלקת הרווחה בעיריית בת ים בבקשה למימון הסעות למקום עבודתה - אך זו מסננת את בקשותיה: "אני לא מרוויחה הרבה ומממנת את המוניות שלי בעצמי. אני רק רוצה להגיע בשלום לעבודה והביתה".

אורלי כהן

"בעברי הייתי עצמאית לחלוטין, אך עם השנים אני הולכת ומאבדת את הראייה שלי לחלוטין", מספרת אורלי כהן, תושבת בת ים. "במשך השנים המצב שלי בעיניים התדרדר וכרגע אני כמעט ולא רואה דבר".

עם הדרדרות מצבה בחודשים האחרונים, פנתה אורלי למחלקת הרווחה של עיריית בת ים בבקשה למימון הוצאות נסיעותיה לעבודתה במרכז השיקומי באיל”ן בת ים,, כפי שזכאי כל אדם עיוור במדינת ישראל. אורלי צירפה דו"ח של מורה שיקומית בה מתועד מצבה הקשה - אך עיריית בת ים ממסמסת את בקשותיה במשך חודשים: "בכל פעם דוחים אותי. מעבירים אותי מוועדה לוועדה, אומרים שיש בעיה עם התקציב, ושאולי עוד חודש יהיה אפשר לממן לי את ההסעות."

אורלי מתוסכלת מאוד מאי מימוש זכויותיה וגם נפגעת מכך כלכלית: "בינתיים אני משלמת מכיסי על מוניות הלוך וחזור מידי יום. אני לא מרוויחה הרבה כסף ולא מבינה למה התהליך לוקח כל כך הרבה זמן. אני רק רוצה להגיע בשלום לעבודה ומהעבודה הביתה".

תגובת עיריית בת ים תתפרסם כשתתקבל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה